Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Ελένη-Μαρία Κουϊμτζή
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991211
2310995061
ekouimtz@eled.auth.gr
Scopus ID
57201464431
Google Scholar ID
https://scholar.google.com/citations?user=8j4_WB8AAAAJ&hl=en
https://orcid.org/https://orcid.org/0000-0002-8635-0129
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Ψυχολογία της Εκπαίδευσης
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1998
Πτυχίο
Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1999
Advanced Diploma
UCL Institute of Education, University of London
Μεγάλη Βρετανία
Educational Psychology
2000
MA
UCL Institute of Education, University of London
Μεγάλη Βρετανία
Psychology of Education
Διδακτορικό Δίπλωμα
2006
Δ.Δ.
Ψυχολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Σχολική Ψυχολογία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠΜ113
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΕΠΜ14
ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΠΠΓ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ/ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΥΠΜ5
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
CFES-5
COLLABORATIVE PRACTICES BETWEEN SCHOOL AND FAMILY SYSTEMS: INTERDISCIPLINARY AND INTERPROFESSIONAL APPLICATIONS
ΕΠΠΓ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ/ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΥΠΜ5
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
2023–2024
Προπτυχιακό
Διερεύνηση απόψεων φοιτητών και φοιτητριών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για τη συνεκπαίδευση
Εμπειρίες ανάπηρων αποφοίτων του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για την μετάβασή τους από τις σπουδές στην άσκηση του επαγγέλματος
2022–2023
Προπτυχιακό
Η μοναξιά στους νεαρούς ενήλικες κατά τη διάρκεια της πανδημία covid-19
2021–2022
Προπτυχιακό
Απόψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών σχετικά με τις μαθησιακές επιδόσεις με παράγοντα το φύλο
Η επίδραση της ακρόασης της μουσικής στην επίδοση ενηλίκων σε γνωστικές δοκιμασίες
Γνώσεις και απόψεις εν ενεργεία και μελλοντικών εκπαιδευτικών για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και την αντιμετώπισή τους στη σχολική τάξη
2020–2021
Προπτυχιακό
Γνώσεις και απόψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Απόψεις εκπαιδευτικών και γονέων για τη συμπεριφορά των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον
2019–2020
Προπτυχιακό
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για συμπεριφορές των μαθητών/τριων που δυσχεραίνουν τη λειτουργία της σχολικής τάξης
Αντιλήψεις γονέων για τις συμπεριφορές παιδιών σχολικής και εφηβικής ηλικίας που αποτελούν πρόβλημα στο σχολικό πλαίσιο
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για συμπεριφορές των μαθητών/τριων που δυσχεραίνουν τη λειτουργία της σχολικής τάξης
2016–2017
Προπτυχιακό
Η χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού σε προγράμματα παρέμβασης για παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2022
2025
Person Responsible, Erasmus+ ECTS Coordinator, Πρακτική Άσκηση
4
2022
2025
Person Responsible, Erasmus+ ECTS Coordinator, Erasmus Mundus
1
2017
2025
Μέλος, Επιτροπή Ενταξιακής Πολιτικής, Παιδαγωγική Σχολή
2
2014
2025
Συντονισμός, Κέντρο Ενταξιακής Πολιτικής Παιδαγωγικής Σχολής
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2015–2019
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Σπουδές Φύλου: Βήματα Ειρήνης σε χώρες που συνορεύουν με την Ευρωπαϊκή Ένωση
2010–2015
Γραφείο Διασύνδεσης ΑΠΘ
2004–2008
Προωθώντας την ισότητα των φύλων κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας: δράσεις συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού με την οπτική του φύλου. Υποέργο 1: επιστημονική, διοικητική & τεχνική υποστήριξη του έργου
2004–2005
Προωθώντας την ισότητα των φύλων κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας: δράσεις συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού με την οπτική του φύλου. Υποέργο 2: έρευνα
2003–2008
Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στα πλαίσια λειτουργίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Α.Π.Θ./ Παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών πληροφόρησης, ενημέρωσης και καθοδήγησης για την επιχειρηματικότητα
2003–2008
Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στα πλαίσια λειτουργίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Α.Π.Θ./ Δικτύωση - Προβολή - Επιμόρφωση
2003–2008
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ψυχολογίας: Ψυχολογία και σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες
2002–2006
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: Παιδιά με χαμηλή σχολική επίδοση και παραπομπή σε διαγνωστικές υπηρεσίες: ακαδημαϊκοί και ψυχοκοινωνικοί παράγονες
2002–2008
Παιδαγωγική της ισότητας των φύλων: προωθώντας την ιδεολογία της ισότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία
2001–2003
Μελέτη της περιβαλλοντικής ρύπανσης στο Κόσοβο
2001–2008
Γραφείο Διασύνδεσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
2000–2003
Μελέτη της χημικής σύστασης των αιωρουμένων σωματιδίων για τον προσδιορισμό του ποσοστού συμμετοχής των πηγών εκπομπής τους στην ατμόσφαιρα του λεκανοπεδίου Κοζάνης-Πτολεμαίδας
1999–2001
Μελέτη της πιθανής μεταφοράς ατμοσφαιρικών ρύπων από την περιοχή της Γιουγκοσλαβίας
1996–1998
ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΤΑΔΙΟ ΙΙ
1996–1998
Εκπαιδευτικές προσδοκίες και ανάγκες μεταναστών παλιννοστούντων και η στάση των εκπαιδευτικών
1996–
Διεθνές συνέδριο: Εκπαιδευτικό φύλο και σχολική πράξη
1996–
Στάσεις μελλοντικών εκπαιδευτικών για την ισότητα των φύλων και τη θέση των γυναικών στην κοινωνία: έρευνα και προτάσεις παρέμβασης στη βασική εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών
1994–
Ισότητα ευκαιριών στην εκπαίδευση: Εκπαίδευση και φύλο, ειδική βιβλιογραφία
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συντονισμός
01-05-2010-30-04-2012
Πρώιμη ανίχνευση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών: Η ετοιμότητα των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας
Συμμετοχή
24/10/2024-23/10/2028
Δράση COST-CA23153 - Digital Mental Health for Young People (YouthDMH)
14/10/2024-12/10/2028
CA23120 RELIGIOUS IDENTITY, BULLYING AND WELLBEING AT SCHOOL: A TRANSNATIONAL COLLABORATION (ORBIT)
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Frosi Labrini
,
Kolias Pavlos
(2024)
.
Identifying Troublesome Behavior in the Classroom: Greek Teachers’ and Parents’ Views
.
European Journal of Psychology and Educational Research (EJPER)
.
τόμ.7 αρ.4 σ.191 - 205
.
Χριστοδούλου Μιχαήλ
,
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
(2024)
.
Οι ποιοτικές μέθοδοι στην έρευνα αξιολόγησης: Η περίπτωση της αξιολόγησης ενός μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών
.
Επιστήμες Αγωγής
.
τόμ.27 αρ.1 σ.107-134
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Frosi Labrini
,
Kolias Pavlos
(2024)
.
Exploring Troublesome Behaviors in Greek Classrooms: Perspectives of Primary and Secondary Teachers
.
XXiX CESE Conference
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
(2023)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Λαμπρινή Φρόση
,
Κόλιας Παύλος
(2023)
.
Ποιες συμπεριφορές ενοχλούν μέσα στην τάξη;: Απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών μαθητών και μαθητριών παιδικής κι εφηβικής ηλικίας
.
Ψυχολογία παιδιών/εφήβων και Κοινωνιολογία της παιδικής ηλικίας: παράλληλοι μονόλογοι ή διαλογικές πρακτικές;
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2022)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Φρόση Λαμπρινή
(2022)
.
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών και γονέων για τις συμπεριφορές παιδιών που θεωρούνται προβληματικές, υπό το πρίσμα της οικοσυστημικής προσέγγισης
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bampalou Christina
,
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Bonti Eleni
,
Kyritsia Zacharias
(2020)
.
Greek adult population with Specific Learning Disabilities: Epidemiology, Demographics, Gender Differences
.
Hellenic Journal of Psychology
.
τόμ.17 αρ.2 σ.97 - 118
.
Bonti Eleni
,
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Bampalou Christina
,
Kyritsis Zacharias
,
Karageorgiou Ioannis
,
Sofologi Maria
,
Theofyllidis A
,
Bozas Antonis
(2020)
.
Similarities and differences in psycho-educational assessments of adolescents with Specific Language Impairments and Specific Learning Disabilities: A challenging diagnosis
.
Ψυχιατρική
.
τόμ.31 αρ.3 σ.236-247
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bonti Eleni
,
Bampalou Christina Eleni
,
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Kyritsis Zacharias
(2018)
.
Greek Young Adults with Specific Learning Disabilities Seeking Learning Assessments
.
Learning Disability Quarterly
.
Vol.41 αρ.2 σ.119–126
.
(2017)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Μπόντη Ελένη
,
Μπάμπαλου Χριστίνα-Ελένη
,
Μπόζας Αντώνη
,
Καραγεωργίου Ιωάννης
,
Κυρίτσης Ζαχαρίας
(2017)
.
Ομοιότητες και Διαφορές στην Ψυχοπαιδαγωγική Αξιολόγηση Εφήβων με Ειδικές Διαταραχές του Λόγου και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Μια περίπλοκη Διαγνωστική Διαδικασία
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας
.
Ελλάδα - Βόλος
.
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Callaghan J.E.M
,
Alexander J.H
(2017)
.
Οι αναπαραστάσεις των παιδιών με εμπειρίες ενδοοικογενειακής βίας στο λόγο των μητέρων και των επαγγελματιών ψυχικής υγείας
.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Μπάμπαλου Χριστίνα-Ελένη
,
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Μπόντη Ελένη
(2017)
.
Έλληνες νεαροί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αναζητούν μαθησιακή αξιολόγηση: ζητήματα έγκαιρης διάγνωσης
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας
.
Ελλάδα - Βόλος
.
Μπόζας Αντώνιος
,
Μπόντη Ελένη
,
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
(2017)
.
Συνύπαρξη ψυχοκοινωνικών και μαθησιακών δυσκολιών: Αυτό-αναφορές σε δείγμα εφήβων με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας
.
Ελλάδα - Βόλος
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bozas Antonios
,
Bonti Eleni
,
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Kyritsis Zacharias
,
Karageorgio Ioannis
(2016)
.
Psychosocial functioning in Special Learning Difficulties Self – reports in a sample of Greek adolescents with SLDs
.
International Journal of Education and Psychological Research
.
τόμ.5 αρ.4 σ.8-12
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ψάλτη Αναστασία
,
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
(2014)
.
Ετοιμότητα των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για την αναγνώριση παιδιών με δυσκολίες μάθησης στην τάξη: κατασκευή ενός ερευνητικού εργαλείου
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
τόμ.57 σ.173-190
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Psalti Anastasia
(2014)
.
Pre-school educators’readiness to identify and deal with children at risk for learning disabilities
.
Πρακτικά Συνεδρίου. 3ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ψάλτη Αναστασία
,
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
(2014)
.
Πρώιμη ανίχνευση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών: Η ετοιμότητα των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας
.
4o Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2012)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Γεωργίου Χρήστος
,
Βαβάτση-Χριστάκη Νόρμα
(2012)
.
Απορρόφηση των αποφοίτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από την αγορά εργασίας σε συνθήκες κρίσης
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Βογιατζή Μαρία
,
Ματσούκα Κυριακή
,
Μπιτσιάδου Ελένη
,
Παπακώτα Αικατερίνη
,
Παρχαρίδης Ανέστης
,
Φαρδή Δήμητρα
,
Χατζηχαριστός Αστέριος
,
Βαβάτση-Χριστάκη Νόρμα
(2012)
.
Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές προοπτικές: οι έφηβοι επιλέγουν πριν και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2011)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Kouimtzi Eleni-Maria
,
Psalti Anastasia
(2011)
.
Pre-school teachers’ readiness for the early identification of preschool children at risk of learning disabilities: The development of a research instrument
.
11th European Conference on Psychological Assessment
.
Ρήγα - Λετονία
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2009)
.
Μητέρες παιδιών με χαμηλή σχολική επίδοση: Η αντίληψή για το ρόλο τους στη σχολική επιτυχία των παιδιών τους και η προθυμία αναζήτησης ψυχοπαιδαγωγικής στήριξης
.
Ψυχολογία
.
τόμ.16 σ.280-300
.
(2008)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αναστασία Ψάλτη
,
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Δεληγιάννη-Κουιμτζή Βασιλική
(2008)
.
Φύλο και μεταβατικές διαδικασίες: Θεωρητικό πλαίσιο και ερευνητικοί προβληματισμοί
.
Εφηβεία, προσανατολισμοί και επιλογές ζωής: Διερευνώντας τις μεταβατικές διαδικασίες των νέων με την οπτική του φύλου
.
Ελευθερία Γωνίδα, Αναστασία Ψάλτη, Βασιλική Δεληγιάννη-Κουϊμτζή
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Γωνίδα-Μπαμνίου Ε. (επιμ.)
,
Δεληγιάννη-Κουϊμτζή Β. (επιμ.)
,
Κιοσέογλου Γ. (επιμ.)
,
Ψάλτη Α. (επιμ.)
,
Κουϊμτζή Ε. (επιμ.)
,
Ζαφειρόπουλος Κ. (επιμ.)
(2008)
.
Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές εφήβων: Διερεύνηση των αντιλήψεων στα θέματα ισότητας των δύο φύλων της ελληνικής σχολικής κοινότητας (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί, γονείς). Έκθεση των αποτελεσμάτων της έρευνας σε εθνικό επίπεδο, Τόμος Α & Τόμος Β
.
Θεσσαλονίκη
.
Α.Π.Θ. / On Demand
.
(2007)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Athanasiades C
,
Kouimtzis E
,
Smiris P
,
Ananaikas L
,
Zafiropoulos K
(2007)
.
Professional development of Aristotle University’s graduates: Implications for career counseling
.
The 2007 FEDORA-PSYCHE Conference, University of Crete
.
Rethymnon
.
(2006)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κουϊμτζη Ελένη-Μαρία
,
Στογιαννίδου Αριάδνη
(2006)
.
Παραπομπή παιδιών σε ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες
.
Πλαίσια συνεργασίας ψυχολόγων και εκπαιδευτικών για την οικογένεια και το σχολείο
.
Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου, Αριάδνη Στογιαννίδου
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Stogiannidou A
,
Kouimtzi E.M
(2006)
.
Promoting active participation of children and adolescents in the provision mental health services
.
18th International Congress of the Association of Cross Cultural Psychology
.
Spetses, Greece
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Φρόση Λαμπρινή
,
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
(2004)
.
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για θέματα ισότητας φύλου
.
Νέα Παιδεία
.
τόμ.112 σ.51-66
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Σακκά Δέσποινα
,
Παπαντή Βασιλική
,
Χλαχλά Γ
,
Γιαταγάνα Σ
(2004)
.
Πολιτισμική ποικιλομορφία στην τάξη: Απόψεις και πεποιθήσεις παιδιών για τον άλλον
.
Πολιτισμική ποικιλομορφία στο σχολείο: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
.
Αλεξανδρούπολη - Ελλάδα
.
Αλεξανδρούπολη
.
Δγμοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
.
αρ.56-76
.
(2001)
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Φρόση Λαμπρινή
,
Κουϊμτζή Ελένη-Μαρία
,
Παπαδήμου Χριστίνα
(2001)
.
Ο παράγοντας φύλο και η σχολική πραγματικότητα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη επισκόπησης
.
Ενημερώθηκε: 2025-03-26