Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Κυριακούλα Ρόθου
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991269
krothou@nured.auth.gr
https://orcid.org/0000-0002-3080-8006
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.1.235
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΕΠ.2.072
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΥΒ.1.040
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΡ.3.062
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ
ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΥΕΙΔ06
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ.1.050
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΕΠ.2.072
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΥΒ.1.040
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Η Θεωρία Σχεδιασμένης Συμπεριφοράς και η πρόθεση εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας να εφαρμόσουν τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Διερεύνηση των απόψεων και των πρακτικών εκπαιδευτικών πρώτης σχολικής ηλικίας για την Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σε τάξεις συνεκπαίδευσης με παιδιά ΑμΕΑ.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2027
"Επιστήμες της Αγωγής: Έρευνα και Πράξη σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάθησης"
2018–2029
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τμ. Ψυχολογίας "Σχολική Ψυχολογία"
2012–2015
Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση: η ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων σε διάφορους τύπους διγλωσσίας
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Vieira A.P.A
,
Peng P
,
DeVries J
,
Rothou Kyriakoula
,
Parrila R
,
Georgiou G.K
(2024)
.
Internalizing problems in individuals with reading, mathematics and unspecified learning difficulties: a systematic review and meta-analysis
.
Annals of Dyslexia
.
τόμ.74 αρ.1 σ.4-26
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Ρόθου Κυριακούλα
,
Βασιλειάδης Η
(2024)
.
Θεσμοί και πρακτικές συνεκπαίδευσης παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στην Ελλάδα: μια κριτική προσέγγιση
.
Ένταξη και εκπαίδευση ευάλωτων και ευπαθών κοινωνικών ομάδων
.
(2023)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Rothou Kyriakoula
,
Antoniou A.S
,
Polychroni F
(2023)
.
Morphosyntactic skills of school-aged monolingual Greek children and bilingual children with poor reading comprehension
.
Challenges and concerns in 21st century education
.
Soulis, S.P, Liakopoulou, M., Galani, A
.
Ρόθου Κυριακούλα
(2023)
.
Μορφολογικές δεξιότητες και αναγνωστική κατανόηση σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
.
Μορφολογικές Διαδικασίες στον Γραπτό Λόγο για την Ελληνική Γλώσσα
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Georgiou G.K
,
Vieira A.P.A
,
Rothou Kyriakoula
,
Kirby J.R
,
Antoniuk A
,
Martinez D
,
Guo K
(2022)
.
A Meta-analysis of Morphological Awareness Deficits in Developmental Dyslexia
.
Scientific Studies of Reading
.
τόμ.27 αρ.3 σ.253-271
.
Βεργάδη Χ
,
Πολυχρόνη Φ
,
Αντωνίου Α.Σ
,
Ρόθου Κυριακούλα
(2022)
.
Ποιοτική ανάλυση λαθών ανάγνωσης στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα μαθητών δημοτικού
.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
.
τόμ.2 σ.165-182
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Rothou Kyriakoula
(2021)
.
Exploring Inflectional Morphological Awareness Skills in Greek-speaking Children with Poor Reading Comprehension
.
International Journal of Disability, Development & Education
.
τόμ.68 αρ.2 σ.191-205
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Rothou Kyriakoula
,
Tsimpli Ianthi-Maria
(2020)
.
Biliteracy and reading ability in children who learn Greek as a second language
.
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism
.
τόμ.23 αρ.8 σ.1036-1050
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Rothou Kyriakoula
,
Panteliadou Souzana
(2019)
.
Morphological processing influences on dyslexia in Greek-speaking children
.
Annals of Dyslexia
.
τόμ.69 αρ.3 σ.261-278
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Rothou Kyriakoula
,
Panteliadou Souzana
(2015)
.
Inflectional morphological awareness & word reading and reading comprehension in Greek
.
Applied Psycholinguistics
.
τόμ.36 αρ.4 σ.1007 - 1027
.
(2014)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Rothou Kyriakoula
,
Panteliadou Souzana
(2014)
.
Syntactic awareness skills of Greek children with reading disabilities
.
9th International Conference of British Dyslexia Association "Creating Impact through Innovation"
.
(2013)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Rothou Kyriakoula
,
Panteliadou Souzana
,
Sideridis G
(2013)
.
Predicting early reading in Greek language: the contribution of phonological awareness and nonphonological language skills
.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
.
τόμ. 93 σ.1504-1509
.
(2012)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Panteliadou Souzana
,
Sideridis G
,
Rothou Kyriakoula
(2012)
.
Component skills of beginning readers in Greek: morphological awareness, phonological awareness and vocabulary skills
.
17th European Conference on Reading
.
Mons, Belgium
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Rothou Kyriakoula
,
Panteliadou Souzana
,
Sideridis G
(2012)
.
Predicting early reading in Greek language: the contribution of phonological awareness and nonphonological language skills
.
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
.
Brussels
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Rothou Kyriakoula
,
Panteliadou Souzana
(2011)
.
Predictions of reading in Greek based on compound awareness, phonological awareness and vocabulary skills
.
Non-ELDEL Publications
.
Ενημερώθηκε: 2024-04-04