Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Σοφία Αυγητίδου
Καθηγήτρια, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Προσωπικά Στοιχεία
savgitidou@edlit.auth.gr
https://orcid.org/0000-0001-7157-4720
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π3034
Εκπαιδευτική έρευνα-δράση. Μια μεθοδολογία υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου
Π3036
Σύγχρονα θέματα στην εκπαίδευση: Συμμετοχικές, διαλογικές και συνεργατικές προσεγγίσεις
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π3038
Κοινωνική ένταξη και κλίμα αποδοχής στο σχολείο
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Προπτυχιακό
Οι απόψεις των μαθητών/τριων για την κοινωνική αποδοχή στο σχολείο
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2021–2023
Ενίσχυση διδακτικής παρέμβασης σε τμήματα ένταξης παιδών προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα (T4I_3)
2019–2020
Ενίσχυση διδακτικής παρέμβασης σε τμήματα ένταξης παιδιών προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα - Teach4Integration2
2018–2019
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
2011–2022
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ 1
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ. 3
2005–2008
Πετυχημένη άσκηση ηγεσίας σε αστικό περιβάλλον με προκλήσεις: στρατιγικές βελτίωσης
2005–2008
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ (Γενικό):Εισαγωγή και διαχείριση καινοτομιών στην εκπαίδευση: το παράδειγμα του ολοήμερου σχολείου
2003–2008
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών: Ανασύγκρότηση του Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Φιλοσοφίας
1998–1999
Σχεδιασμός των δράσεων της σχολικής μονάδας. Βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου
1997–1999
Πρόγραμμα Σπουδών. Συγγράμματα στην Παιδαγωγική Σ χολή Φλώρινας
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
1997–2000
Υποστήριξη συμμετοχής και ανάδειξης σχολικών μονάδων ή δικτύων σχολείων ως φορέων επιμόρφωσης με σχεδιασμό, οργάνωση, εφαρμογή, αξιολόγηση ταχύρυθμων προαιρετικών επιμορφωτικών προγραμμάτων
1997–2022
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ )
1997–1998
Ειδικό πρόγραμμα επανεκπαίδευσης διοριστέων νηπιαγωγών πτυχιούχων Παιδαγωγικών Σχολών εξωτερικού από το Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας του Α.Π.Θ
Συντονισμός
2021–2023
Ευκαιρίες για την ανάδειξη της φωνής των παιδιών, την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων στην εκπαίδευση
Δημοσιεύσεις
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Betsas Ioannis
,
Avgitidou Sofia
,
Tsiompanou Anastasia
(2020)
.
Representations of Childhood in Greek Language School Textbooks: from Rural to Urban Childhood
.
Paedagogica Historica
.
(2019)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Μπέτσας Ιωάννης
,
Αυγητίδου Σοφία
,
Ανδριώτη Θεοδώρα
,
Μεκάση Αναστασία
(2019)
.
Brain drain και ιστορίες ζωής νέων εκπαιδευτικών
.
Μετανάστευση‐ Κινητικότητα‐ Brain Drain: Οι νέοι σε εποχές κρίσης
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Avgitidou Sofia
,
Likomitrou Sonia
,
Kominia Eleni
,
Alexiou Vasiliki
,
Androusou Alexandra
,
Kakana Domna
,
Tsafos Vasileios
,
Kousaxidis Konstantinos
(2017)
.
Principals’ views of the effects of socio-economic crisis on primary education
.
enon. Journal of Educational Research
.
τόμ.4 σ.126-142
.
Kakana Domna
,
Roussi – Vergou Christina
,
Mavidou Anastasia
,
Garagouni – Areou Foteini
,
Manoli Polixeni
,
Theodosiou Sevasti
,
Chatzopoulou Kafenia
,
Androusou Alexandra
,
Tsafos Vasileios
,
Avgitidou Sofia
(2017)
.
Mapping the impact of economic crisis on Greek education: Teachers' views and perspectives
.
Journal of Humanities and Social Sciences
.
τόμ.7 αρ.2 σ.135-145
.
Ανδρούσου Αλεξάνδρα
,
Τσάφος Βασίλειος
,
Βουβουσίρα Σ
,
Κουμιανάκη Μ
,
Φάκου Αιμιλία
,
Χαραβιτσίδης Π
,
Αυγητίδου Σοφία
,
Κομίνια Ε
,
Κακανά Δόμνα
(2017)
.
Ο ρόλος των σχολείων και οι στρατηγικές δράσης των εκπαιδευτικών την περίοδο της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης: ποιοτική έρευνα στον νομό Αττικής
.
Νέα Παιδεία
.
αρ.161 σ.34
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κακανά Δόμνα
,
Γκαραγκούνη-Αραίου Φωτεινή
,
Θεοδοσίου Σεβαστή
,
Μανώλη Πολυξένη
,
Μαβίδου Αναστασία
,
Ρούση – Βέργου Χριστίνα
,
Χατζοπούλου Κατιφένεια
,
Ανδρούσου Αλεξάνδρα
,
Αυγητίδου Σοφία
,
Τσάφος Βασίλειος
(2016)
.
Το Πρόγραμμα TOCSIN: διαστάσεις και επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
.
Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης
.
αρ.2 σ.78-102
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αυγητίδου Σοφία
,
Τζεκάκη Μαριάννα
,
Τσάφος Β
(2016)
.
Θεωρητικές Προσεγγίσεις
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται. Προτάσεις Υποστήριξης της Πρακτικής τους Άσκησης
.
Σφυρόερα, Μ., & Τζεκάκη, Μ. Επιμέλεια:Αυγητίδου, Σ., Τζεκάκη, Μ., & Τσάφος, Β
.
Αθήνα
.
Gutenbesg
.
τόμ.3 σ.13-39
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kariotoglou Petros
,
Avgitidou Sofia
,
Dimitriadou C
,
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou P
,
Pnevmatikos Dimitrios
,
Spyrtou A
(2016)
.
A science teacher's professional development project focusing on teaching design
.
Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 14
.
Επιμέλεια:A. Berry and Digna Couso
.
Helsinki - Finland
.
University of Helsinki
.
σ.2360 - 2369
.
(2009)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Θεοδωρίδης Νικόλαος
,
Αυγητίδου Σοφία
(2009)
.
Η αποτελεσματικότητα του περιεχομένου της μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης των νηπιαγωγών
.
Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα
.
Επιμέλεια:Αθανάσιος Τριλιανός & Ιγνάτιος Καράμηνας
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Ατραπός
.
τόμ.Α σ.824-834
.
Ενημερώθηκε: 2022-10-01