Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Φανή Σέρογλου
Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991202
seroglou@eled.auth.gr
http://users.auth.gr/seroglou
Scopus ID
25026407500
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδασκαλία των εννοιών των φυσικών επιστημών
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Θετικές επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική
Φυσική
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1995
Πτυχίο Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ.
Τμήμα Φυσικής/Σχολή Θετικών Επιστημών
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
2000
Διδακτορικό δίπλωμα, PhD
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης/ Παιδαγωγική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΕΜΠ8
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΥΜ17
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΠΜΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΔΠΔΜ304
Ψηφιακές αφηγήσεις στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ57
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Διδακτική των φυσικών επιστημών για την κλιματική αλλαγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη σχολική αυλή
Φύλο και φυσικές επιστήμες: Διδάσκοντας για τις επιστημόνισσες και το έργο τους.
Η συμβολή της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης:Η περίπτωση των ανθρωπογενών ακτινοβολιών στην καθημερινή ζωή
Φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση του πολίτη: Καλλιέργεια αιμοδοτικών στάσεων, αξιών και κοινωνικο-ηθικής ευαισθησίας.
Μεταπτυχιακό
Αξιολόγηση και επανασχεδιασμός εκπαιδευτικού καναλιού με ψηφιακές αφηγήσεις για τις φυσικές επιστήμες
2022–2023
Μεταπτυχιακό
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη μιας σειράς ψηφιακών αφηγήσεων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο.
Μελέτη της συμβολής ενός αλληλεπιδρασιακού διαδικτυακού (ebook) βιβλίου για τη φύση των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση STEM
Αξιοποίηση και ενσωμάτωση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων στην εκπαίδευση, για την διδασκαλία STEAM: Το παράδειγμα της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός διαδραστικού ηλεκτρονικού βιβλίου για τις επιστημόνισσες και το έργο τους στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Τα δωμάτια απόδρασης στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση STEM
Διδακτορικό
Η συμβολή της Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
2021–2022
Προπτυχιακό
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων για τους πλανήτες και το διάστημα
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων για τις φυσικές επιστήμες στο δημοτικό σχολείο
Μεταπτυχιακό
Δημιουργία ενός πλαισίου ανάλυσης ψηφιακών αφηγήσεων για τις φυσικές επιστήμες και εφαρμογή του σε εκπαιδευτική πλατφόρμα
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων για τις φυσικές επιστήμες στο δημοτικό σχολείο
2020–2021
Προπτυχιακό
Αντιπαράθεση επιχειρημάτων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών: Η περίπτωση της διδασκαλίας του πετρελαίου στο δημοτικό σχολείο
Σχεδιασμός και ανάπτυξη δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε παιδιά με δυσλεξία στο δημοτικό σχολείο
Σχεδιασμός και ανάπτυξη δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε παιδιά με δυσλεξία στο δημοτικό σχολείο
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών με δραστηριότητες κινητής μάθησης (m-learning)
Μια πρόταση για να διδάξουμε για τη μέλισσα και το μέλι στο δημοτικό σχολείο χρησιμοποιώντας δημιουργικά στοιχεία από την ελληνική μελισσοκομία
Διδακτορικό
Γραμματισμός στις φυσικές επιστήμες και περιβαλλοντική πολιτική στην εκπαίδευση ενηλίκων: Η περίπτωση του δάσους και της περιβαλλοντικής ηθικής και νομοθεσίας
Μεταπτυχιακό
Ψηφιακές αφηγήσεις παιδιών Δημοτικού Σχολείου και εκπαιδευτικών για τις φυσικές επιστήμες στο διαδίκτυο
e-STEEM: Σχεδιασμός μη-τυπικών διαδικτυακών μαθημάτων βασισμένων στην διερευνητική μάθηση για την εκπαίδευση των μαθητών και των μαθητριών στις Φυσικές Επιστήμες
2019–2020
Διδακτορικό
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός μαζικού, ανοιχτού, διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την αναπλαισίωση των φυσικών επιστημών στο κοινωνικοπολιτισμικό τους περιβάλλον.
Προπτυχιακό
Δημιουργία και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας με θέμα την ανακύκλωση
Θεατρικές και μουσικές δραστηριότητες για τη διδασκαλία της φύσης των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο
2018–2019
Προπτυχιακό
Συγκριτική μελέτη και διαδικτυακή προβολή ταινιών slowmation παιδιών δημοτικού σχολείου και μελλοντικών εκπαιδευτικών
Σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση STEM
Συγκριτική μελέτη και διαδικτυακή προβολή ταινιών slowmation παιδιών δημοτικού σχολείου και μελλοντικών εκπαιδευτικών
Συγκριτική μελέτη και διαδικτυακή προβολή ταινιών slowmation μελλοντικών εκπαιδευτικών
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε παιδιά με ΔΕΠΥ
Σχεδιασμός αθλητικών δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο
Συγκριτική μελέτη και διαδικτυακή προβολή ταινιών slowmation μελλοντικών εκπαιδευτικών
Σχεδιασμός αθλητικών δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο
Σχεδιασμός και εφαρμογή δραστηριοτήτων φυσικών επιστημών εμπνευσμένων από το βιβλίο του Ιουλίου Βερν "Ταξίδι στο κέντρο της γης"
Σχεδιασμός και εφαρμογή δραστηριοτήτων φυσικών επιστημών εμπνευσμένων από το βιβλίο του Ιουλίου Βερν "Ταξίδι στο κέντρο της γης"
Διδακτορικό
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ.
Μεταπτυχιακό
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών με χρήση εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας
Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών για το φύλο και τις φυσικές επιστήμες STEM
2017–2018
Προπτυχιακό
Ανάλυση και αξιολόγηση ψηφιακού διδακτικού υλικού σε εκπαιδευτικό wiki: Η περίπτωση των διδακτικών σεναρίων με κόμικς, βιντεοκλίπ και παιδικές ταινίες για τις φυσικές επιστήμες
Ανάλυση και αξιολόγηση ψηφιακού διδακτικού υλικού σε εκπαιδευτικό wiki: Η περίπτωση των διδακτικών σεναρίων με κόμικς, βιντεοκλίπ και παιδικές ταινίες για τις φυσικές επιστήμες
Ιστορίες μυστηρίου στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
Μεταπτυχιακό
"Σχεδιασμός και αξιολόγηση δραστηρηριοτήτων για τη διδασκαλία της αστρονομίας στο δημοτικό σχολείο"
"Συγκριτική μελέτη λαϊκής και επιστημονικής μετεωρολογίας"
2016–2017
Προπτυχιακό
"Διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε τάξεις του δημοτικού σχολείου με παιδιά με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα):Εφαρμογή δραστηριοτήτων"
"Διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε τάξεις του δημοτικού σχολείου με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα): Σχεδιασμός δραστηριοτήτων"
"Από το δημοτικό σχολείο στο κολυμβητήριο:Διδασκαλία εννοιών των φυσικών επιστημών μέσα από αθλητικές δραστηριότητες"
"Απο το δημοτικό σχολείο στο κολυμβητήριο:Διδασκαλία εννοιών των φυσικών επιστημών μέσα από αθλητικές δραστηριότητες"
"Ανάπτυξη πρωτότυπης σειρά ψηφιακών αφηγήσεων για τη διδασκαλία βασικών εννοιών για το διάστημα στο δημοτικό σχολείο".
"Διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε τάξεις του δημοτικού σχολείου με παιδιά με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα): Σχεδιασμός δραστηριοτήτων"
"Διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε τάξεις του δημοτικού σχολείου με παιδιά με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα):Εφαρμογή δραστηριοτήτων"
"Σχεδιασμός και ανάπτυξη σειράς 10 ψηφιακών αφηγήσεων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο"
Διδακτορικό
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μεταπτυχιακό
Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός διαδικτυακού καναλιού vine για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών.
2015–2016
Μεταπτυχιακό
ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΜΕ ΤΑΙΝΙΕΣ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Προπτυχιακό
Σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών ιστοσελίδων για τις φυσικές επιστήμες: Κινητικές και αθλητικές δραστηριότητες για τη σχολική τάξη.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών ιστοσελίδων για τις φυσικές επιστήμες: Κινητικές και αθλητικές δραστηριότητες για τη σχολική τάξη.
Αναπαριστώντας τις έννοιες των φυσικών επιστημών με αθλητικές δραστηριότητες.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών ιστοσελίδων για τις φυσικές επιστήμες: Κινητικές και αθλητικές δραστηριότητες για τη σχολική τάξη.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών ιστοσελίδων για τις φυσικές επιστήμες: Λογοτεχνικές αφηγήσεις για τη σχολική τάξη.
Το παιχνίδι στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών: Ένα παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό και τον μαγνητισμό ζωντανεύει.
Διδακτορικό
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
2014–2015
Διδακτορικό
Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Προπτυχιακό
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΤΑΙΝΙΕΣ SLOWMATION: ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΗΧΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΤΑΙΝΙΕΣ SLOWMATION: ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΗΧΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
2013–2014
Διδακτορικό
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΙΡΑΣ ΤΑΙΝΙΩΝ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΙΡΑΣ ΤΑΙΝΙΩΝ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ATLASWIKI: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ – ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ATLASWIKI
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ WIKI ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ATLASWIKI ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ GNOSIS
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ATLAS WIKI
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ SLOWMATION ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ATLASWIKI ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
Προπτυχιακό
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ SLOWMATION
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ SLOWMATION
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ATLASWIKI
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ATLASWIKI ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ GNOSIS
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ
2012–2013
Προπτυχιακό
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ Ε' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ: ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΥΘΟΥΣ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
2011–2012
Προπτυχιακό
ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
2010–2011
Προπτυχιακό
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ: ΑΣΙΑΤΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΩΦΟΙ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΩΦΟΙ
ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΕΝΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
2009–2010
Προπτυχιακό
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ
ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΦΙΛΑΝΔΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ ΒΕΡΝ
ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ IGOR ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ GNOSIS
Μεταπτυχιακό
ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΣΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
2008–2009
Προπτυχιακό
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΡΟΛΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ROSALIND FRANKLIN
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2007–2008
Προπτυχιακό
ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗ-ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.ΕΝΑ "ΕΡΓΑΛΕΙΟ"ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΠΤΔΕ
ΜΙΑ ΑΤΥΠΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΕΝΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΕΝΙΚΙΛΙΝΗΣ
Η 7η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.Η ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΩΝ ΜΥΘΩΝ: ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΕΝΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2006–2007
Προπτυχιακό
ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Διδακτορικό
Σωτήρης Δόσης
.
, Πανεπιστήμιο Πατρών
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2012
2013
Μέλος, Επιτροπή Εξέτασης Αιτήσεων Μεταγγραφών ΠΤΔΕ ΑΠΘ
8
2012
2013
Head, Εφορευτική Επιτροπή για Εκλογές Προέδρου ΠΤΔΕ ΑΠΘ
9
2012
2013
Μέλος, Συντονιστική Επιτροπή Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ΠΤΔΕ ΑΠΘ
10
2012
2013
Μέλος, Επιτροπή Εξέτασης Γραπτών Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ΠΤΔΕ ΑΠΘ
7
2010
2011
Μέλος, Εφορευτική Επιτροπή Εκλογών για Αναπλ. Πρόεδρο ΠΤΔΕ ΑΠΘ
4
2009
2013
Μέλος, Επιτροπή Κτιριακών Εγκαταστάσεων ΠΤΔΕ ΑΠΘ
6
2009
2010
Μέλος, Εφορευτική Επιτροπή Εκλογών για Αναπλ. Πρόεδρο ΠΤΔΕ ΑΠΘ
5
2008
2010
Μέλος, Επιτροπή Κατατάξεων ΠΤΔΕ ΑΠΘ
2
2005
2008
Μέλος, Επιτροπή Παραλαβής Υλικών και Εργασιών ΠΤΔΕ ΑΠΘ
1
2005
2007
Μέλος, Επιτροπή Κατακτατηρίων Εξετάσεων ΠΤΔΕ ΑΠΘ
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2007
2010
Μέλος, Συμβούλιο Περιβάλλοντος ΑΠΘ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
3
2009
2013
Υπεύθυνη Επόπτρια Κτιριακού Συγκροτήματος, Επόπτρια Συγκροτήματος Κτιρίων ΠΤΔΕ ΑΠΘ επί της Αρχαιολογικού Μουσείου
1
2007
2008
Υπεύθυνη Συντονίστρια, Υπεύθυνη Προγράμματος Μαθημάτων ΠΤΔΕ ΑΠΘ
2
2007
2010
Υπεύθυνη Συντονίστρια, Επιμέλεια έκδοσης Οδηγού Σπουδών ΠΤΔΕ ΑΠΘ
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2021–2025
Υλοποίηση του Ελληνικού Γραφείου ESERO (Ευρωπαϊκό Γραφείου Πόρων Εκπαίδευσης για το Διάστημα)
2019–2023
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2001–2001
Ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1998–
Ενίσχυση ερευνητικής υποδομής
1998–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ)
1997–
Ενίσχυση ερευνητικής υποδομής
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1996–1998
Labwork in science education Targeted sosioeconomic Research
1995–
Μελέτη των γνωστικών δομών και της διάρθρωσης των γνώσεων μαθητευόμενων σε περιοχές της Φυσικής
1994–
Συνέδριο: Θεωρίες και μεθοδολογίες έρευνας στη διδακτική των φυσικών επιστημών. 2ο πανευρωπαϊκό θερινό εργαστήριο
1994–
Συνέδριο
1994–
Εξελιγμένη διδακτική μεθοδολογία των μαθημάτων στη δημοτική εκπαίδευση
1993–
Διδακτική: Νέες τεχνολογίες πληροφοριών
1993–
Μελέτη νοητικών μοντέλων μαθητευόμενων και της εξέλιξης τους σε μαθησιακό περιβάλλον πολυμέσων σε επιλεγμένες γνωστικές περιοχές (ηλεκτρισμός και μηχανική ρευστών)
1991–
Διερεύνηση της εποικοδόμησης επιστημονικών γνώσεων από σπουδαστές σε επιλεγμένες γνωστικές περιοχές
Συντονισμός
2019–2019
Συνέδριο: "15ο Διεθνές Συνέδριο «Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδασκαλία των φυσικών Επιστημών "
2017–2020
Δημιουργικότητα, Τέχνη και Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση.
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών: Διερευνώντας τη μάθηση της φύσης των φυσικών επιστημών σε δημιουργικό περιβάλλον ανάπτυξης μαθητικών ταινιών slowmation.
2011–2011
Συνέδριο: "11ο Διεθνές και 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών"
2011–2011
Συνέδριο: "11ο Διεθνές και 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών "Φυσικές Επιστήμες και Πολιτισμός"-IHPST2011 "Science & Culture" και 2ο Διεθνές και 6ο Πανελλήνιο Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών"
2010–2010
Ιστορία, φιλοσοφία και διδασκαλία των φυσικών επιστημών
2008–2010
Ιστορία, φιλοσοφία και διδασκαλία των φυσικών επιστημών
2006–2008
Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση εκπαιδευτικών στις φυσικές επιστήμες-Διδάσκοντες φυσικών επιστημών χρησιμοποιώντας την ιστορία της επιστήμης
2004–2006
Πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών βασισμένο στη διδακτική των φυσικών επιστημών και την ιστορία των φυσικών επιστημών
Σύνδεση με την Κοινωνία
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2014
–Συνεχίζεται μέχρι σήμερα
Δημιουργώ και μαθαίνω φυσικές επιστήμες
.
Ερευνητική Ομάδα ΑΤΛΑΣ ΠΤΔΕ ΑΠΘ
.
2014-03
.
Προβολή Έργου
Αναφορές στα ΜΜΕ
2011-10-15
Καλιεντζίδης, Γ.
Βουστροφηδον - Φυσικές Επιστήμες και Πολιτισμός
.
Εκπομπή στο ραδιόφωνο θεσσαλονικης 958
.
2004-09-04
Ευαγγέλου, Λ.
Φανή Σέρογλου - Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών: Η γνώση είναι μια μορφή απόλαυσης
.
Εφημερίδα Τα Νέα - Ένθετο Ζω - Πανόραμα - Νέες τάσεις και οι Δημιουργοί
.
8 και 16
.
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Φανή Σέρογλου’
Ελληνικά Περιοδικά
2006
.
Κολιόπουλος, Δ.
Βιβλιοπαρουσίαση: Φυσικές Επιστήμες για την Εκπαίδευση του Πολίτη
Διδασκαλία των φυσικών επιστημών - Έρευνα και Πράξη
.
2006
.
16
.
83-87
.
Δημοσιεύσεις
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Seroglou Fani
,
Leci A
,
Gentzi E
,
Dogani Konstantina
(2016)
.
Create and learn science: the case of digital narratives
.
Science education research: Engaging learners for a sustainable future
.
Επιμέλεια:: J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl
.
University of Helsinki - Finland
.
Helsinki, Finland
.
University of Helsinki
.
(2015)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Seroglou Fani
,
Leci A
,
Gentzi E
,
Dogani Konstantina
(2015)
.
Create and learn science: the case of digital narratives
.
European Science Education Research Association - ESERA 2015 "Science Education Research: Engaging Learners for a Sustainable Future
.
University of Helsinki - Finland
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Σέρογλου Φανή
,
Λέτσι Άννα
,
Γέντζη Ελένη
,
Δογάνη Κωνσταντίνα
(2014)
.
Δημιουργώ και μαθαίνω φυσικές επιστήμες: Η περίπτωση των μαθητικών ταινιών slowmation
.
Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: Ανα-Στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.1161-1182
.
(2012)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Βουρλιάς Κ
,
Τσαούση Ε
,
Σέρογλου Φ
(2012)
.
Όταν ο Bolt συνάντησε τον Νεύτωνα
.
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Piliouras P
,
Siakas S
,
Seroglou F
(2011)
.
Pupils produce their own narratives inspired by the history of science : animation movies concerning the geocentric-heliocentric debate
.
Science & Education
.
τόμ.20 αρ.7 σ.761-795
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Seroglou F
,
Koulountzos V
,
Siatras A
(2011)
.
Changing the image of science (editorial introduction)
.
επιμ.
Seroglou F
,
Koulountzos V
,
Siatras A
.
Science and culture : promise, challedge and demand
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Seroglou F
,
Koulountzos K
,
Siatras A
(2011)
.
Changing the image of science (Editorial introduction)
.
επιμ.
Seroglou F
,
Koulountzos K
,
Siatras A
.
Science and culture: promise, challedge and demand
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Koulountzos V
,
Seroglou F
(2011)
.
Atlaswiki and atlaswikiwork: A Science and Culture e-course for pre-service teachers
.
11th International IHPST and 6th Greek History, Philosophy and Science Teaching Joint Conference «Science and culture: Promise, challenge and demand
.
Thessaloniki
.
Thessaloniki
.
Epikentro Publications
.
Papadopoulos P
,
Seroglou Fani
(2011)
.
Argumentation for metacognitive skill development in science teaching
.
International IHPST History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Thessaloniki, Greece
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Seroglou F
,
Koulountzos V
,
Siatras A
(2011)
.
Science and culture : promise, challenge and demand
.
επιμ.
Seroglou F
,
Koulountzos V
,
Siatras A
.
11th International IHPST and 6th Greek History, Philosophy and Science Teaching Joint Conference
.
Thessaloniki, Greece
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Seroglou Fani
,
Dossis S
,
Kanderakis N
,
Koliopoulos D
,
Koulountzos Vasileios
,
Papadopoulos P
,
Paraskevopoulou E
,
Piliouras P
,
Tsagliotis N
,
Vleioras G
(2011)
.
Developing and using evaluation research tools for science teaching cases informed by the history and philosophy of science
.
International IHPST History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Thessaloniki, Greece
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Tanis E
,
Seroglou F
(2011)
.
Cinema and science teaching : The use of science fiction films
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group (IHPST)
.
Thessaloniki, Greece
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Vassilaros A
,
Vogiatzi K
,
Gerothanasi E
,
Giannakidou F
,
Gavliaroudi A
,
Karagianni C
,
Marketaki A
,
Baltas T
,
Tsiatsiana A
,
Hatsiioannidou C
,
Koulountzos V
,
Seroglou F
(2011)
.
Science and art : design and evaluation of instructional material for teaching science
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group (IHPST)
.
Thessalonik, Grece
.
Thessaloniki, Greece
.
Epikentro Publications
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Tsiligiridou R.M
,
Seroglou F
(2011)
.
Introducing scientists from Asia to the greek science classroom
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Thessaloniki, Greece
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Σέρογλου Φ
,
Σέρογλου Φ. (επιμ.)
(2011)
.
Χρόνος για φυσικές επιστήμες
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παπαδόπουλος Πάρης
,
Σέρογλου Φανή
(2010)
.
Η αντιπαράθεση επιχειρημάτων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο : η περίπτωση των καιρικών φαινομένων
.
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : Έρευνα και Πράξη
.
αρ.34-35 σ.5-18
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Koulountzos Vasileios
,
Seroglou Fani
(2010)
.
A wiki-course for teacher training in science education : using history of science to teach electromagnetism
.
Adapting Historical Knowledge Production to the Classroom
.
Επιμέλεια:Kokkotas, P., Malamitsa, K., Rizaki, A
.
σ.213-227
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Τσαρσιώτου Ζ
,
Κνάβας Ο
,
Σέρογλου Φ
(2010)
.
Μια ταινία σχετικά με την υπερθέρμανση του πλανήτη για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στον επιστημονικό γραμματισμό
.
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Seroglou F
(2009)
.
Science and culture in education : a teacher-training course
.
Ensenanza de las Ciencias
.
Barcelona
.
Congreso Internacional sobre Investigacion en Didactica de las Ciencias
.
αρ.Numero Extra VIII σ.1038-1041
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Seroglou Fani
,
Papadopoulos P
,
Koulountzos Vasileios
(2009)
.
History of science and the teaching of science concepts: designing instructional e-material, role-plays and educational wiki pages for teachers’ e-training
.
Professional Development of Science Teachers: Teaching science using case studies from the History of Science
.
(eds) Kokkotas P. and Bevilacqua F
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Seroglou F
(2009)
.
Science and culture in education : a teacher training course
.
Investigacion en Didactica de las Ciencias
.
Barcelona, Spain
.
Barcelona
.
Investigacion en Didactica de las Ciencias
.
τόμ.7-10
.
Κονδύλη Α
,
Σιάτρας Α
,
Σέρογλου Φ
(2009)
.
Οι μελλοντικοί δάσκαλοι μιλούν για την αλληλεπίδραση των φυσικών επιστημών με τον πολιτισμό, τους μύθους και την τέχνη
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών «Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Η πολιτισμική συνιστώσα των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση»
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Ώθηση
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Papadopoulos P
,
Seroglou Fani
(2009)
.
Developing comparative presentations and analysis frameworks for the interpretation of data coming from scientific literacy activities applied in the classroom
.
10th International Conference: History, Philosophy and Science Teaching Conference
.
Notre Dame, Indiana
.
Seroglou F
(2009)
.
Symposium HIPST: a european research project on the contribution of history and philosophy of science in science teaching
.
University of Helsinki
.
Helsinki, Finland
.
Seroglou F
(2009)
.
Symposium HIPST : a european research project on the contribution of history and philosophy of science in science teaching
.
10th International History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Notre Dame, Indiana, USA
.
Seroglou F
(2009)
.
Science and culture in education : a teacher training course
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Notre Dame, Indiana
.
Siakas S
,
Piliouras P
,
Seroglou F
(2009)
.
Animation movies inspired by the history of science and developed by pupils in the primary school
.
10th International History, Philosophy and Science Teaching Conference
.
Notre Dame, Indiana, USA
.
Siatras A
,
Seroglou F
(2009)
.
Legends and scientific explanations in science education : Teaching about the sun in the primary school
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Notre Dame, Indiana, USA
.
Tsarsiotou Z
,
Knavas O
,
Seroglou F
(2009)
.
A film about global warming for teacher training in scientific literacy
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group
.
Notre Dame, IndianA, USA
.
Vogiatzi K
,
Vasilaros S
,
Gerothanasi K
,
Giannakou F
,
Gavliaroudi A
,
Karagianni C
,
Marketaki A
,
Baltas T
,
Tsiatsiana A
,
Chantziioannidou C
,
Koulountzos V
,
Seroglou F
(2009)
.
Teaching science through art in the primary school : development and evaluation of instructional material and activities for the classroom
.
International History, Philosophy and Science Teaching Group (IHPST)
.
Notre Dame, Indiana
.
Σέρογλου Φ
(2009)
.
Ιστορία, φιλοσοφία και διδασκαλία των φυσικών επιστημών : η εφαρμογή του ερευνητικού προγράμματος HIPST στην Ελλάδα
.
Πανεπιστήμιο Κύπρου
.
Λευκωσία, Κύπρος
.
τόμ.11-14
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Το πρόγραμμα αξιολόγησης PISA και την ελληνική αντίδραση. Γιατί οι μαθητές μας αποτυχαίνουν στο PISA;
.
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : Έρευνα & Πράξη
.
τόμ.24 σ.2-6
.
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : έρευνα & πράξη
.
Ειδικό τεύχος για το πρόγραμμα αξιολόγησης PISA και την ελληνική αντίδραση
.
τόμ.24
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Η διδακτική των φυσικών επιστημών στην Ελλάδα σήμερα. (μια ανασκόπηση με αφορμή τις εργασίες του 4ου συνεδρίου της ΕΔΙΦΕ)
.
επιμ.
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
.
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία φυσικών επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κουλούντζος Β
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Σχεδιασμός και οργάνωση ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος wiki για την εκπαίδευση των δασκάλων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
.
Ένωση για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία φυσικών επιστημών
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
Παπαδόπουλος Πάρης
,
Σέρογλου Φανή
(2008)
.
Τέχνες και μάθηση : η παντομίμα στη διδασκαλία εννοιών των φυσικών επιστημών
.
Ένωση για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ)
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
Σέρογλου Φ
,
Aduriz-Bravo A
(2008)
.
Το μοντέλο Γνώση (GNOSIS) για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία της φύσης των φυσικών επιστημών
.
Ένωση για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Seroglou F
(2008)
.
Role playing in science teaching : using the history of science for nature-of-science activities in teacher (e-) training
.
Deutsche Physikalische Gesellschaft
.
Berlin, Germany
.
Seroglou F
(2008)
.
History of science and culture in science teaching : from the Manhattan project to the space race
.
IHPST Group
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Seroglou Fani
,
Papadopoulos P
,
Koulountzos Vasileios
,
Knavas O
(2008)
.
Restructuring science stories in films and role-playing : teaching science concepts in their social and cultural context
.
2nd International Conference on Story in Science Teaching
.
Deutsches Museum, Munich, Germany
.
Γιαννάκου Φ
,
Βογιατζή Κ
,
Γκαβλιαρούδη Α
,
Βασίλαρος Σ
,
Γεροθανάση Κ
,
Καραγιάννη Χ
,
Μαρκετάκη Α
,
Μπαλτάς Θ
,
Τσιατσιάνα Α
,
Χατζηϊωαννίδου Χ
,
Κουλούντζος Β
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες μέσα από έργα τέχνης στο νηπιαγωγείο
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ελλάδα
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Οι αφηγήσεις στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο και στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου. Η περίπτωση μιας ταινίας κινουμένων σχεδίων
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Σιάτρας Α
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Μύθοι για τον ήλιο και η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
(2007)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Ντρενογιάννη Ελένη
(2007)
.
Φύλο και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση: Εννοιολογικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις, παρεμβάσεις, λύσεις και στρατηγικές.
.
επιμ.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
,
Τρέσσου Ε
.
Φύλο και Εκπαίδευση: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
.
Σέρογλου Φ
,
Χατζησάββα Ε
(2007)
.
Προετοιμάζοντας τους δασκάλους και τις δασκάλες για μια διδασκαλία των φυσικών επιστημών για όλους, αγόρια και κορίτσια. Ένα παιχνίδι ρόλων με αφετηρία την ιστορία των φυσικών επιστημών
.
επιμ.
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
,
Τρέσσου Ε
.
Φύλο και εκπαίδευση : Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Ντρενογιάννη Ελένη (επιμ.)
,
Σέρογλου Φ. (επιμ.)
,
Τρέσσου Ε. (επιμ.)
(2007)
.
Φύλο και Εκπαίδευση : μαθηματικά, φυσικές επιστήμες και νέες τεχνολογίες
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο
.
σ.451-451
.
Σέρογλου Φ. (επιμ.)
,
Τρέσσου Ε
,
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
(2007)
.
Φύλο και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες. (εισαγωγή - σύνοψη δευτέρου μέρους)
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Καλειδοσκόπιο
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Aduriz-Bravo A
,
Seroglou F
,
Quintanilla M
(2007)
.
Propuestas practicas para implementar la ensenanza de la naturaleza de la ciencia en las aulas
.
University or Catamarca
.
Catamarca, Argentina
.
Koulountzos V
,
Seroglou F
(2007)
.
Designing a web-based learning environment : the case of ATLAS
.
επιμ.
IFIP: Boston
.
Internaional Federation for Information Processing (IFIP) Conference “New models of teaching and learning – Informatics, Mathematics and ICT: a “golden triangle
.
Boston, USA
.
Koumara A
,
Goutzamanis A
,
Polatoglou H. M
,
Seroglou F
(2007)
.
Teaching the interrelations of science and society : a set of role-plays on the social and cultural context of science
.
International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Group
.
Calgary, Canada
.
Calgary, Canada
.
University of Calgary
.
Papadopoulos P
,
Seroglou Fani
(2007)
.
A progressive sequence of theatre techniques for teaching science
.
9th International Conference: History, Philosophy and Science Teaching Conference
.
Calgary, Canada - University of Calgary
.
Calgary, Canada
.
University of Calgary
.
Seroglou F
,
Koulountzos V
,
Aduriz-Bravo A
,
Polatoglou H. M
(2007)
.
Gender and science education : developing a web-based learning environment for teacher education
.
CODL
.
Αθήνα
.
Αθήνα
.
ICODL
.
Seroglou F
,
Aduriz-Bravo A
(2007)
.
Designing and evaluating nature-of-science activities for teacher education
.
9th International History, Philosophy and Science Teaching Conference
.
Calgary, Canada
.
International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Group
.
University of Calgary, Canada
.
Κουλούντζος Β
,
Πριμεράκης Γ
,
Σέρογλου Φ
(2007)
.
Σχεδιάζοντας ηλεκτρονικό διδακτικό υλικό για ένα διαδικτυακό περιβάλλον εκπαίδευσης των δασκάλων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών : η περίπτωση του ηλεκτρομαγνητισμού
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών «Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : η πολιτισμική συνιστώσα των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση»
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Ώθηση
.
Παπαδόπουλος Πάρης
,
Σέρογλου Φανή
(2007)
.
Μια διαδοχή εξελισσόμενων θεατρικών πρακτικών για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
.
4o Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών «Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : η πολιτισμική συνιστώσα των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση»
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Ώθηση
.
Σέρογλου Φ
,
Aduriz-Bravo A
(2007)
.
Από την εικόνα του επιστήμονα στην εικόνα της επιστήμης : πες μου την ιστορία της Μαντάμ Κιουρί
.
Πρακτικά 4
ου
Πανελληνίου Συνεδρίου Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών «Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Η πολιτισμική συνιστώσα των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση»
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Ώθηση
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Seroglou F
(2007)
.
Contribuciones de la historia de la ciencia a una ciencia para la ciudadania
.
Πανεπιστήμιο της Catamarca, Argentina
.
San Fernando del Valle de Catamarca, Provincia de Catamarca, Republica Argentina
.
Σέρογλου Φ
(2007)
.
Το παιχνίδι ρόλων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών : η ελεύθερη πτώση από το Γαλιλαίο στο ταξίδι στη σελήνη
.
Πανεπιστήμιο Πάτρας
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Μετάφραση - Επιμέλεια Μετάφρασης
Σέρογλου Φ
,
Σέρογλου Φ. (επιμ.)
(2007)
.
Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες : ο ρόλος της ιστορίας και της φιλοσοφίας των φυσικών επιστημών στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
Without Type
Τρέσσου Ε
,
Ντρενογιάννη Ελένη
,
Σέρογλου Φ
(2007)
.
Φύλο και εκπαίδευση : μαθηματικά, φυσικές επιστήμες και τεχνολογία
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Καλειδοσκόπιο
.
(2006)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Aduriz-Bravo A
,
Seroglou F
(2006)
.
Las mujeres en la ciencia : una propusta para reflexionar sobre las cuestiones de genero en la formation de profesores y profesoras de ciencias naturales
.
Ministerio de Educacion y CONCYTEC de Peru y Catedra UNESCO de Education Cientifica de America Latina y el Caribe
.
Lima, Peru
.
Παπαδόπουλος Πάρης
,
Σέρογλου Φ
(2006)
.
Θεατρικές πρακτικές στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
.
Ένωση για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ)
.
Βόλος, Ελλάδα
.
Without Type
Σέρογλου Φ
(2006)
.
Φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση του πολίτη
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Επίκεντρο
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Χατζηπαντελής Θεόδωρος
,
Σέρογλου Φανή
,
Κουμαράς Παναγιώτης
(2001)
.
Κριτήρια με τα οποία μη ειδικοί αποφασίζουν αν διάφορα φυσικά φαινόμενα έχουν κοινή επιστημονική ερμηνεία
.
Ψυχολογία
.
τόμ.8 αρ.1 σ.71-88
.
Ενημερώθηκε: 2023-05-05