ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ / Pulmonary Medicine
ΚωδικόςΙΑ0334
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΙατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΑικατερίνη Μανίκα
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID200000332

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600257925
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση: 1. να αναγνωρίζουν τις παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος και ιδιαίτερα τα πιο συχνά στην καθημερινή ιατρική πράξη 2. να βάζουν διάγνωση βασιζόμενοι σε νέες απεικονιστικές τεχνικές, σε ανοσολογικές και μοριακές εξετάσεις και σε δοκιμασίες ελέγχου της αναπνευστικής λειτουργίας 3. να προτείνουν αναλυτικές θεραπευτικές στρατηγικές στα κυριότερα αναπνευστικά νοσήματα 4.να προσεγγίζουν σωστά τον αναπνευστικό ασθενή και να εφαρμόζουν σ΄αυτούς βασικές δεξιότητες και τεχνικές
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Φροντιστήριο
Κλινική Άσκηση
Εξετάσεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Η μορφή των εξετάσεων του μαθήματος είναι προφορική και ηλεκτρονική με τη χρήση tablets • Η γραπτή δοκιμασία γίνεται με 40 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και αποτελεί το 70% του βαθμού. • Η προφορική δοκιμασία γίνεται με αναγνώριση βλαβών σε 3 ακτινογραφίες θώρακα και ΔΔ αυτών καθώς και απάντηση σε ερώτηση θεωρίας. Αποτελεί το 30% της τελικής βαθμολογίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Κλινική Εξέταση Ασθενούς (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Πνευμονολογία Κλινική και διαγνωστική προσέγγιση, Θ. Κοντακιώτης και συνεργάτες, University Studio Press, 2020
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Κλινική Πνευμονολογία, Spiro Stephen, Silvestri Gerard, Agusti Alvar, Broken Hill Publishers Ltd, 2019,
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-11-2024