Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Κυριάκος Μπονίδης
Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310997232
bonidis@eled.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Σχολική Παιδαγωγική και Παιδαγωγική της Ειρήνης (Αριθμός Φ.Ε.Κ. διορισμού 191/18-2-2013 ΤΓ)
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Γενικά προγράμματα
Προσωπική ανάπτυξη
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Κοινωνιολογία και πολιτιστικές σπουδές
Πολιτικές επιστήμες και επιστήμες αγωγής του πολίτη
Προστασία του περιβάλλοντος
Παιδαγωγική της Ειρήνης, Έρευνα και Αξιολόγηση Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ121
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ/ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΜ126
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π3009
Εκπαιδευτική πράξη Ι
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταδιδακτορικό
Αξιολογική έρευνα του "κύκλου ζωής", του περιεχομένου και της αποδοχής ψηφιακών πόρων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Η Διδασκαλία του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και της ναζιστικής κατοχής στην Ελλάδα στο Γυμνάσιο: Μία έρευνα δράσης
Διδακτορικό
Ενδυνάμωση μαθητριών και μαθητών Επαγγελματικού Λυκείου με αφετηρία τη χημική εκπαίδευση: Μια χειραφετική έρευνα δράσης
«Η χημική εκπαίδευση στο δευτεροβάθμιο σχολείο ως παράγοντας ενδυνάμωσης μαθητών και μαθητριών: Μια χειραφετική έρευνα δράσης».
Η κατασκευή έμφυλων ταυτοτήτων στα διδακτικά πακέτα της νεοελληνικής γλώσσας του λυκείου
Μεταπτυχιακό
Οι μαθητές και οι μαθήτριες κινέζικης καταγωγής στο ελληνικό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσης σε γυμνάσιο της θεσσαλονίκης
2023–2024
Διδακτορικό
Λόγοι των πανεπιστημιακών μαθημάτων στην Ελλάδα
2022–2023
Προπτυχιακό
Βία και Ειρήνη στα παραμύθια: η περίπτωση του παραμυθιού ¨Χάνσελ και Γκρέτελ¨ των αδελφών Grimm
Μεταδιδακτορικό
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενοποιημένων προγραμμάτων σπουδών στην υποχρεωτική εκπαίδευση: οι περιπτώσεις της Ελλάδας και της Φινλανδίας
"Λόγοι" στην Πρακτική Άσκηση των φοιτητριών και των φοιτητών: Το παράδειγμα της Φιλοσοφικής Σχολής
2021–2022
Μεταπτυχιακό
Κατασκευή υποκειμενικότητας μαθητών και μαθητριών στον λόγο των σχολικών βιβλίων Ιστορίας Γυμνασίου κατά την περίοδο της επταετούς δικτατορίας (1967- 1974)
Η κατασκευή έμφυλων ανδρικών και γυναικείων ταυτοτήτων στα σχολικά βιβλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας του Λυκείου
2020–2021
Μεταπτυχιακό
Εκπαιδευτικοί μιλούν για το προσφυγικό και την εκπαίδευση παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα: μία έρευνα υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Η κατασκευή των έμφυλων ταυτοτήτων στα εν χρήσει σχολικά εγχειρίδια της Γλώσσας του Δημοτικού
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Προσέγγιση των μορφών βίας στο Γυμνάσιο: μια χειραφετική έρευνα δράσης
Διδακτορικό
Βιογραφικές αφηγήσεις και βιογραφικές ταυτότητες μεταναστριών δεύτερης γενιάς απότην Αλβανία που σπουδάζουν στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Ρίζες και διαδρομές.
2017–2018
Μεταδιδακτορικό
Αυθεντική αξιολόγηση μαθητών/τριών στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας στο Γυμνάσιο.
Διδακτορικό
Γλωσσική διδασκαλία στην Α΄Δημοτικού: Συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμού
2015–2016
Διδακτορικό
"Η ενοποίηση της γνώσης στο σύγχρονο ελληνικό Γυμνάσιο: έρευνα των επισήμων προδιαγραφών των 'φιλολογικών' μαθημάτων και της εκπαιδευτικής πράξης"
Μεταπτυχιακό
Σχέσεις εξουσίας στο Πανεπιστημίο: μια μελέτη περίπτωσης
Εμπειρίες και απόψεις εκπαιδευτικών για τα "εκπαιδευτικά πακέτα" της αγγλικής γλώσσας των Ολοήμερων Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΟΣΕΑΕΠ)
Ο σεξισμός ως μορφή βίας στον παιδικό κινηματογράφο: μία έρευνα υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Προπτυχιακό
Ειρήνη, Βία, Δικαιώματα και Περιβάλλον στα βιβλία της μελέτης περιβάλλοντος του δημοτικού
2014–2015
Διδακτορικό
Ελλάδα και Βαλκάνια στα ελληνικά σχολικά βιβλία Ιστορίας της περιόδου 1967-2007
ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (1974-2006): ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
2013–2014
Μεταπτυχιακό
Οι Τούρκοι στα κείμενα της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου: Έρευνα υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Αντιλήψεις και αναπαραστάσειςτων εφήβων για την ειρήνη και τη βία: Έρευνα υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Δημιουργώντας έναν σχολικό πολιτισμό ειρήνης για παιδιά Ρόμα: Μία έρευνα δράσης στο Δημοτικό σχολείο υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης
Μορφές βίας στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο: μία μελέτη περίπτωσης
2012–2013
Μεταπτυχιακό
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΑΣΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Τα εν χρήσει σχολικά εγχειρίδια της Νεοελληνικής Γλώσσας του Γυμνασίου υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της ειρήνης
Άγνωστη
Μεταπτυχιακό
Η κατασκευή των έμφυλων ταυτοτήτων στα εν χρήσει σχολικά βιβλία της Ιστορίας του Δημοτικού
Απόψεις Φιλολόγων εκπαιδευτικών για το εν χρήσει σχολικό βιβλίο Ιστορίας γενικής παιδείας της Γ' Λυκείου
Διδακτορικό
Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο σύγχρονο Γυμνάσιο: Λόγοι και πρακτικές
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2023–2024
Πρακτική Άσκηση ΑΠΘ ακ. ετών 2022-2023 και 2023-2024» - Υποέργο 2 «Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης»
2022–2025
Κατασκευή μαθησιακών αποτελεσμάτων στην Ευρώπη: Συγκριτική πολυπαραγοντική ανάλυση της ανεπαρκούς επίδοσης στην εκπαίδευση και στην κοινωνική ανάπτυξη
2022–2023
Ανάπτυξη Ευέλικτων και Καινοτόμων μαθησιακών πόρων εικονικής μάθησης στα ΑΕΙ
2021–2023
Καινοτομία, επιχειρηματικότητα και ψηφιακές δεξιότητες για τους επαγγελματίες στο χώρο του πολιτισμού
2020–2023
Υποέργο 6: Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους στην Κεντρική Μακεδονία
2019–2022
Προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων κατάρτισης για την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στην ανώτατη εκπαίδευση
2018–2021
Δημιουργικότητα και Καινοτομία σε δράσεις μικτής μάθησης και εγκυροποίησης δεξιοτήτων στο πλαίσιο συνεργασίας ΑΕΙ και αγοράς εργασίας
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2017–2018
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 4 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ
2016–2017
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 2 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ.
2016–2019
Η εκπαίδευση ενηλίκων ως μέσο προώθησης και ανάπτυξης του συμμετοχικού ενεργού πολίτη.
2016–2018
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Δράσεων για την Πολιτισμική Ποικιλομορφία στην Τροτοβάθμια Εκπαίδευση
2012–2015
Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων, υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας και άλλες δράσεις.
2012–2013
Επικύρωση επαγγελματικών δεξιοτήτων οι οποίες αποκτήθηκαν με μη τυπικό τρόπο στον χώρο εργασίας
2011–2013
ΔΙΑΛΟΓΟΣ - Γέφυρες μεταξύ έρευνας και επαγγελματικής πράξης για την ανάπτυξη πολιτικών δια βίου μάθησης στα Πανεπιστήμια
2011–2013
Επιστροφή στην Εργασία: Συμβουλευτική και Καθοδήγηση σε μετανάστες και άνεργους
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ 1
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ. 3
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2009–2011
Προωθώντας την ενεργό μάθηση και γήρανση σε μη προνομιούχους ηλικιωμένους (PALADIN)
2009–2009
Κατάρτιση φιλολόγων σε Θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2006–2024
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2006–2008
Τμήμα Κινηματογράφου (Διεύρυνση 2004-2008)
2006–2008
Εξωτερική αξιολόγηση των δράσεων 4.1.1.στ
2004–2008
Προωθώντας την ισότητα των φύλων κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας: δράσεις συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού με την οπτική του φύλου. Υποέργο 1: επιστημονική, διοικητική & τεχνική υποστήριξη του έργου
2003–2008
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών: Ανασύγκρότηση του Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Φιλοσοφίας
2003–2005
Αυτεπιστασία - Εξομοίωση εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσης στην περιοχή ευθύνης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ
2002–2008
Παιδαγωγική της ισότητας των φύλων: προωθώντας την ιδεολογία της ισότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2002–2024
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
2002–2003
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Π.Ε.Κ. ΚΑΒΑΛΑΣ)
2001–2003
Εφαρμογές στη σχολική παιδαγωγική και τη δια βίου εκπαίδευση
2001–2001
Ανάλυση σχολικών βιβλίων Βαλκανικών χωρών
2000–2000
Υποστήριξη συμμετοχής και ανάδειξης σχολικών μονάδων ή δικτύων σχολείων ως φορέων επιμόρφωσης με σχεδιασμό, οργάνωση, εφαρμογή και αξιολόγηση ταχύρυθμων προαιρετικών επιμορφωτικών προγραμμάτων
2000–2001
Επαγγελματική επιμόρφωση φιλολόγων. Β' φάση
2000–2002
Κατάρτιση συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού με έμφαση στην κατάρτιση γυναικών που επιστρέφουν στην αγορά εργασίας
1999–2009
Πληρωμή μελών ΔΕΠ.(2ο ΠΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
1999–2000
Ελλάδα - Βαλκάνια - Ευρώπη: Λαοί και Πολιτισμός
1999–2024
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
1998–
Η εικόνα του άλλου του γείτονα, στα σχολικά εγχειρίδια των βαλκανικών χωρών: συγκριτική - διαχρονική έρευνα των εγχειριδίων ιστορίας, γλώσσας, πολιτικής αγωγής και γεωγραφίας
1998–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ)
1998–2000
Διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας ως μητρικής και ως ξένης/2ης γλώσσας
1997–2009
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)
1997–
Ενίσχυση ερευνητικής υποδομής
1997–2000
Υποστήριξη συμμετοχής και ανάδειξης σχολικών μονάδων ή δικτύων σχολείων ως φορέων επιμόρφωσης με σχεδιασμό, οργάνωση, εφαρμογή, αξιολόγηση ταχύρυθμων προαιρετικών επιμορφωτικών προγραμμάτων
1996–1998
Σχολικά βιβλία Βαλκανικών χωρών: Η εικόνα του γείτονα ή άλλου στα σχολικά βιβλία Ιστορίας και Γλώσσας στην υποχρεωτική εκπαίδευση
1996–2024
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1996–2024
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
1994–
Εκπαιδευτικές δραστηριότητες και διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών προς όφελος των γεωπόνων και αγροτών διασυνοριακών νομών της Μακεδονίας
1994–
Ισότητα ευκαιριών στην εκπαίδευση: Εκπαίδευση και φύλο, ειδική βιβλιογραφία
1994–
Κατάρτιση αποφοίτων ΤΕΙ στον επιστημονικό σχεδιασμό επιμορφωτικών δραστηριοτήτων για ποικίλους εργασιακούς χώρους
1994–
Επιμόρφωση ενηλίκων, διάδοση καινοτομιών για τον αγροτικό πληθυσμό
1994–2005
Φιλμογράφηση του Πατριαρχικού αρχείου στα πλαίσια της επιστημονικής έρευνας για την Ελληνική εκπαίδευση και παιδεία στον ευρύτερο Βαλκανικό χώρο κατά τους χρόνους της Τουρκοκρατίας
1993–
Η Εκπαίδευση στη Μακεδονία κατά τους δύο τελευταίους αιώνες της Τουρκοκρατίας
1993–
Συγκρότηση αρχείου και ανάλυση σχολικών εγχειριδίων Γυμνασίου και Λυκείου
1992–
Επιμόρφωση εργαζομένων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς
1992–
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
1991–
Συγκρότηση αρχείου και αξιολόγηση σχολικών εγχειριδίων δημοτικού σχολείου και γυμνασίου
Συντονισμός
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - ΠΜΣ "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ" ΑΠΘ
2016–2017
Συνέδριο: "Έρευνα Προγραμμάτων Σπουδών και Σχολικών Βιβλίων"
2016–2017
Πανελλήνιο Συνέδριο "Έρευνα προγραμμάτων και σχολικών βιβλίων"
2016–2016
Συνέδριο: "Επιστημονικό Συνέδριο Τομέα Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ με θέμα Επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα της επιστήμης της αγωγής"
2016–2016
Συνέδριο: "Επιστημολογικά και μεθολογικά ζητήματα της Επιστήμης της Αγωγής"
Δημοσιεύσεις
(2017)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Μπονίδης Κυριάκος
,
Χαραλάμπους Δημήτριος
,
Κοντοβα Μαρια
(2017)
.
Εκπαίδευση, Ιδεολογία, Εξωτερική Πολιτική: Η περίπτωση των Βουλγάρων στην ιστορική αφήγηση των ελληνικών σχολικών βιβλίων νεότερης και σύγχρονης Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού κατά την περίοδο 1944-2017
.
Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων
.
Θεσσαλονίκη
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μπονίδης Κ
(2009)
.
Κριτικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην έρευνα των σχολικών βιβλίων: θεωρητικές παραδοχές και παραδείγματα ανάλυσης
.
Συγκριτική και Διεθνής Εκπαιδευτική Επιθεώρηση
.
τόμ.13 σ.86-122
.
Without Type
Μπονίδης Κ
(2009)
.
Προδιαγραφές της εκπαιδευτικής διαδικασίας: θεωρία, σχεδιασμός, έρευνα
.
Θεσσαλονίκη
.
Γράφημα
.
(2008)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μπονίδης Κ
(2008)
.
Ταυτότητα και ετερότητα στην εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου
.
Εθνική ταυτότητα & ετερότητα: πολλαπλές ταυτότητες στη μετανεωτερική εποχή
.
(2007)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Μπονίδης Κ
(2007)
.
Οι επίσημες προδιαγραφές της διδασκαλίας (προγράμματα διδασκαλίας και σχολικά βιβλία) της μεταπολίτευσης: ιστορικο-συγκριτική και κριτική προσέγγιση
.
επιμ.
Χαραλάμπους Δ
.
Μεταπολίτευση και εκπαιδευτική πολιτική
.
Αθήνα
.
Ελληνικά Γράμματα
.
σ.265-297
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bonidis Kyriakos
,
Zarifis Georgios
(2006)
.
The role of education in promoting stability and democratization in the Balkans: A critical review of BASOPED’s role and publications, 1997-2004
.
European Journal of Education
.
Published Version
.
τόμ.41 αρ.2 σ.323-340
.
Ζαρίφης Γ
,
Μπονίδης Κ
(2006)
.
The role of education in promoting stability and democratization in the Balkans: A critical review of BASOPED’s role and publications,1997-2004
.
European Journal of Education
.
σελ
.
323-340
.
τόμ.41 αρ.2 σ.323-340
.
(2005)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bonidis K
,
Zarifis G
(2005)
.
Are educatia vreun rol in stabilitatea si democratizarea in Balcani? O perspectiva critica asupra scopurilor si publicatiilor BA.SO.P.ED. (1997-2004)
.
Buletun Stiintific Seria Tiintele Educatiei
.
Romania
.
Universitatea din Pitesti
.
σ.49-67
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μπονίδης Κ
(2005)
.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων: διαδικασία και κριτήρια αξιολόγησης
.
επιμ.
Βέικου
.
Διδακτικό βιβλίο και εκπαιδευτικό υλικό στο σχολείο: Προβληματισμοί, δυνατότητες, προοπτικές: Πρακτικά συνεδρίου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
.
Ζήτη
.
σ.106-119
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μπονίδης Κ
(2004)
.
Όψεις εθνοκεντρισμού στη σχολική ζωή της ελληνικής εκπαίδευσης: Οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου»
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση,
.
τόμ.134 σ.27-42
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μπονίδης Κ
,
Καλογεράκη Α
(2004)
.
Ο πολιτισμικός ρατσισμός ως θέμα διερεύνησης στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Το παράδειγμα σχεδιασμού και εκτέλεσης ενός project, που διεξήχθη στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Παιδαγωγική της Ειρήνης και Εκπαίδευση για την Ειρήνη’, με θέμα τον πολιτισμικό ρατσισμό προς τα ομοφυλόφιλα άτομα
.
Η κατάσταση στην Ελλάδα και οι προοπτικές βελτίωσής τους: Πρακτικά 1ης Διεπιστημονικής Διημερίδας για την Ομοφυλοφιλία και την Ομοφυλοφοβία
.
Θεσσαλονίκη
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
σ.140-147
.
Without Type
Μπονίδης Κ
(2004)
.
Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας: διαχρονική εξέταση της σχετικής έρευνας και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
.
Αθήνα
.
Μεταίχμιο
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μπονίδης Κ
(2003)
.
Τα σύγχρονα προγράμματα διδασκαλίας και σχολικά βιβλία στην Ελλάδα: διαδικασία παραγωγής, μορφή και περιεχόμενο, 'πραγματικό' πρόγραμμα, προοπτικές
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
τόμ.131 σ.25-40
.
Μπονίδης Κ
(2003)
.
Η Παιδαγωγική και η Εκπαίδευση της ειρήνης ως φορείς σχεδιασμού και διάχυσης ενός κοινωνικού νεωτερισμού στη ΝΑ Ευρώπη
.
Επιστήμες Αγωγής
.
τόμ.3 σ.87-99
.
(2001)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τερζής Νικόλαος
,
Μπονίδης Κυριάκος
,
Δέλτσου Ελευθερία
(2001)
.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
.
Διαθεματικό Εκπαιδευτικό Υλικό για την Ευέλικτη Ζώνη Καινοτόμων Δράσεων. Γυμνάσιο
.
Αθήνα
.
ΥΠΕΠΘ/Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
τόμ.Β'
.
(2000)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τερζής Νικόλαος
,
Μπονίδης Κυριάκος
(2000)
.
Παιδαγωγικές σπουδές
.
Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα πρώτα 75 χρόνια
.
University Press Studio
.
Ενημερώθηκε: 2024-02-08