-
Δημοπούλου Ιουλία. Η διάρθωση της Φιλοσοφικής Σχολής Θεσσαλονίκης από τη δεκαετία του 1970 έως σήμερα
-
Μποζινη Θεοδωρα. Η σχολική ιστορία στην ελληνική και την ιταλική δευτεροβάθμια εκπαίδευση: αναλυτικά προγράμματα και διδακτική πράξη
-
Ζερβού Σοφία. Η διδασκαλία της Ιστορίας με σκοπό την εννοιολογική αλλαγή μέσω της γνωστικής ασυμφωνίας και του προγραμματισμένου μαθησιακού αδιεξόδου
-
Κανταρτζής Φώτιος. Η ιστορία από την ανάποδη: ένα project για τη διδασκαλία της Σύγχρονης Ιστορίας με κατεύθυνση τον Κριτικό Γραμματισμό και τον Κοινωνικό Μετασχηματισμό
-
Ελευθεριου Πολυξενη. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
-
Καραμανωλη Ελενη. ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΟΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
-
Κυριαζοπουλου Ευαγγελια. Η διδασκαλία του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο από τη σκοπιά των μαθητών και των εκπαιδευτικών
-
Μπότης Στέφανος. Εκπαιδευτικός Δημοτικισμός και Κομμουνισμός: λόγος - αντίλογος, 1924-1936
-
Δημοπούλου Φωτεινή. Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία (1986-1988): οι αντιδράσεις της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.) στην εκπαιδευτική πολιτική του Υπουργού Παιδείας Αντώνη Τρίτση"
-
Στόγια Ελευθερία. Η διδασκαλία του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών ως πηγής για το μάθημα της Ιστορίας της Α' Λυκείου
-
Κεχρή Ειρήνη. Η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης ως προαπαιτούμενο για τη διαχείριση των πληροφοριών στην ψηφιακή εποχή
-
Σαραϊδάρης Θεόδωρος. Τα εκπαιδευτικά νομοσχέδια του Αθανασίου Ευταξία