Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Γεώργιος Μαλανδράκης
Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991233
gmalandrakis@eled.auth.gr
http://gmalandrakis.webpages.auth.gr/wordpress/
Scopus ID
15053190100
Google Scholar ID
https://scholar.google.gr/citations?hl=el&user=WMouP1UAAAAJ
Researcher ID
N-4276-2018
https://orcid.org/https://orcid.org/0000-0002-1206-6336
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1992
Πτυχίο
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1996
ΜΔΕ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ελλάδα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Διδακτορικό Δίπλωμα
2004
ΔΔ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ελλάδα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ63
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ
ΥΕΜΠ10
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΥΜ18
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΕΜΠ10
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΥΜ18
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Παραγωγή εμπλουτισμένου διαδραστικού εκπαιδευτικό υλικού για προπτυχιακούς/ες φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων σε θέματα αειφορίας των πανεπιστημίων με τη χρήση του ψηφιακού πίνακα Padlet
Ηθική της Μόδας και εκπαίδευση για την αειφορία: Η αξιοποίηση της μεθόδου VaKe σε προπτυχιακούς φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων για την ανάπτυξη γνώσεων και αξιών προς ένα πιο βιώσιμο τρόπο κατανάλωσης
Το αειφόρο σχολείο ως μια παγκόσμια κίνηση για τον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης: τρέχουσα κατάσταση, εμπόδια, προοπτικές στην Ελλάδα
Διερεύνηση των γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών ως προς την αειφόρο ανάπτυξη σε μαθητές/τριες επαγγελματικής εκπαίδευσης. Η περίπτωση του εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Γιαννιτσών
Η σχέση πυλώνων του αειφόρου σχολείου με τα σχολεία ελευθεριακής εκπαίδευσης: μελέτη περίπτωσης του Νηπιαγωγείου «Μικρό Δέντρο» της Θεσσαλονίκης
Διαχείριση απορριμμάτων: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός ψηφιακού Σεναρίου Διακλάδωσης (Branching Scenario)για μαθητές/τριες δημοτικού σχολείου)
Διδακτορικό
Διερεύνηση των απόψεων και πρακτικών προπτυχιακών φοιτητών/τριών Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης σχετικά με το υδατικό αποτύπωμα για μια πιο αειφορική διαχείριση των υδάτινων πόρων
Οι Φυσικές καταστροφές που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή και η διδασκαλία τους στο Δημοτικό Σχολείο, στα πλαίσια της εκπαίδευσης για την Αειφορία
Το ενεργειακό αποτύπωμα και η διερεύνηση του επιπέδου κατανόησης του απο μαθητές/τριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Προσπάθεια για εννοιολογική ανάπτυξη και ενεργό συμμετοχή τους στη μείωση του μέσω διδακτικής παρέμβασης
Η ηθική της τροφής σε μαθητές/-τριες δημοτικού:Διδσσκαλία για ηθική ανάπτυξη και καλλιέργεια βιώσιμων προτύπων κατανάλωσης
Προώθηση της βιώσιμης διαχείρισης του νερού από μαθητές/τριες δημοτικού,μέσω του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης και με τη χρήση εμπλουτισμένων διαδραστικών βίντεο
2022–2023
Προπτυχιακό
Ανάπτυξη υπαίθριων δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία του Οικολογικού Αποτυπώματος σε μαθητές/τριες δημοτικού σχολείου
Ανάπτυξη επιτραπέζιου παιχνιδιού για τη διδασκαλία του Οικολογικού Αποτυπώματος στο Δημοτικό Σχολείο
Μεταπτυχιακό
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, με τη χρήση νέων τεχνολογιών, για μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την κατανόηση της Ανάλυσης Κύκλου Ζωής (ΑΚΖ) των προϊόντων: Μια προσέγγιση αναφορικά με την εκπαίδευση για την αειφορία.
2021–2022
Μεταπτυχιακό
Χρήση ΤΠΕ στην ανάπτυξη συστημικής σκέψης για βιώσιμη κατανάλωση σε υποψήφιους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Η περίπτωση της διατροφής
Τα Μνημειακά Δέντρα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Οι διαφορετικές οπτικές με τις οποίες αντιμετωπίζουμε τα δέντρα στην Εκπαίδευση για την Αειφορία, μια εκπαιδευτική παρέμβαση βασισμένη στην Παιδαγωγική του Τόπου
Διαμόρφωση σχολικής αυλής με βιοκλιματικά κριτήρια. Η περίπτωση του 27ου Δημοτικού Θεσσαλονίκης
Εμπειρίες προπτυχιακών φοιτητών/τριών Παιδαγωγικών Σχολών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19
Ο ρόλος των ψηφιακών εφαρμογών στην αυτό-αντιλαμβανόμενη γνώση περιεχομένου φοιτητών-τριών Τμημάτων Θετικών Επιστημών, Τεχνολογίας, Μηχανικών και Μαθηματικών (STEM) και αυτοπεποίθηση για επαγγελματική αποκατάσταση
Η κατανόηση της έννοιας του οικολογικού Αποτυπώματος της διατροφής από παιδιά Δ’ Δημοτικού: Διδακτική παρέμβαση, με τη χρήση ΤΠΕ, σε ένα ελληνικό δημοτικό σχολείο
Προπτυχιακό
Οι ΜΚΟ ως φορείς Εκπαίδευσης για την Αειφορία στην Ελλάδα
2020–2021
Προπτυχιακό
Ανάπτυξη κλίμακας για την κατανόηση του υδατικού αποτυπώματος από προπτυχιακούς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Διερεύνηση της λανθάνουσας κατανόησης της έννοιας του αποτυπώματος νερού από υποψήφιους εκπαιδευτικούς
Μεταπτυχιακό
Η εξέλιξη της αυτό-πεποίθησης υποψηφίων εκπαιδευτικών να διδάξουν θέματα αειφορίας στο Δημοτικό Σχολείο
Όψεις βιωσιμότητας Πανεπιστημίου. Μελέτη Περίπτωσης.
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Εξέλιξη της αντιληπτής γνώσης και αυτοπεποίθησης προπτυχιακών εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης σχετικά με τη διδασκαλία ζητημάτων βιώσιμης διατροφής και σχολικού λαχανόκηπου
Διδακτορικό
Αξιοποίηση της Ιστοεξερεύνησης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την προώθηση του αειφόρου σχολείου
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Σχεδιασμός και εφαρμογή προγράμματος ΠΕ με θέμα την ηθική της τροφής με τη χρήση βιωματικών εκπαιδευτικών μεθόδων στο δημοτικό.
Η κοινωνία που οραματιζόμαστε και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος ΠΕ για το δημοτικό και για εφαρμογή στο κέντρο ανακύκλωσης, εκπαίδευσης, διαλογής στην πηγή (ΚΑΕΔΙΣΠ) στη Θεσσαλονίκη. Το παράδειγμα των τηγανελαίων.
2015–2016
Μεταπτυχιακό
ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΕΙΦΟΡΙΑ. ΜΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ Κ.Π.Ε. Ως ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗς ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
2010–2011
Μεταπτυχιακό
Στάσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη χρήση των ΤΠΕ στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Το παράδειγμα των εκπαιδευτικών των νομών Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων.
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2018–2019
Στρέζου Αγάπη
.
Αντιλήψεις εν ενεργεία εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το ενεργειακό αποτύπωμα, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Κίζος Παντελής
.
Ζητήματα περιβαλλοντικής ηθικής στην εκπαίδευση για την νανοτεχνολογία., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Γαρυφαλλογιάννη Ευμορφία
.
Περιβαλλοντική ηθική, πολιτική οικολογία και εκπαίδευση: Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας ΔΜΑ για μαθητές/-τριες δημοτικού αναφορικά με τις ηθικές αξέες που σχετίζονται με το αποτύπωμα του νερού, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
Διδακτορικό
2021–2022
Τσαλίκη Χριστίνα
.
Μελέτη της Ικανότητας διδακτικού σχεδιασμού εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες και το Περιβάλλον, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
2020–2021
Αμπράζης Αλέξανδρος
.
Καταγραφή των γνώσεων και της 'Βασικής Στάσης Απέναντι στ Φυτά' εκπαιδευτικών και μαθητών γενικής παιδείας. Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση παιδαγωγικής παρέμβασης περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σχετικά με την 'Τυφλότητα στα Φυτά' (plant blindness)., Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
.
2018–2019
Μαρκατάτος Γεώργιος
.
Η πρόκληση της Εκπαίδευσης για Βιώσιμη/Αειφόρο Ανάπτυξη στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης: Μια έρευνα για την επίδραση της σχετικής Δεκαετίας των Ηνωμένων Εθνών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
.
Τσουμπάρης Δημήτριος
.
Τα αποτελέσματα της ενσωμάτωσης κοινωνικο-επιστημονικών ζητημάτων στα Bρετανικά προγράμματα σπουδών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΚS3 και IGCE) / The effects of incorporating SocioScientific Issues (SSIs) into KS3 and ΙGCSE curricula», Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2022
Μέλος, Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης ΟΜΕΑ
5
2022
Μέλος, Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών
6
2022
Διευθυντής, Τομέας Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
7
2022
Μέλος, Επιτροπή Εξοπλισμού
1
2020
Μέλος, Πολιτική Προστασία
2
2020
Person Responsible, Επιτροπή Κτιριακών Εγκαταστάσεων - Αρχαιολογικού Μουσείου
3
2018
2022
Μέλος, Επιτροπή Δεοντολογίας
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2019
Μέλος, Επιτροπή Αναβάθμισης των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων της Παιδαγωγικής Σχολής
2
2018
2021
Μέλος, Επιτροπή Περιβάλλοντος
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2023–2025
Διερεύνηση και διάδοση θεμάτων αειφορίας και περιβάλλοντος
2019–2022
Προώθηση του Αειφόρου Τρόπου Ζωής μέσα από την Εκπαίδευση για το Οικολογικό Αποτύπωμα-Δικαιούχος: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ– Αριθμός Αίτησης: 1217
2019–2022
Ενδυνάμωση της Διδασκαλίας και των Πρακτικών των Πανεπιστημίων μέσω του Οικολογικού Αποτυπώματος
Συμμετοχή
2021–2024
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
2019–2024
Erasmus+ Εβδομάδα Επιμόρφωσης
2018–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ) ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
2018–2024
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη"
2017–2021
Αμοιβές μελών ΔΕΠ- ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2002–2024
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
Φεβρουάριος 2014-Οκτώβριος 2015
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες: Διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί πρέπει να διευρύνουν τις απόψεις και τις πρακτικές τους, αναπτύσσοντας διδακτικό σχεδιασμό και αναστοχασμό με βάση την έρευνα»
Σεπτέμβιος 2007-Ιούνιος 2009
Επιστήμη Υλικών: Συνεργασίες πανεπιστημίου-σχολείου για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενοτήτων ενισχυμένων με ΤΠΕ με βάση την έρευνα για τις Ιδιότητες των υλικών
-
Ιανουάριος 2020-Ιανουάριος 2023
Διερεύνηση και Συσχέτιση Απόψεων και Πρακτικών Εκπαιδευτικών που Διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε Τυπικά και μη Μαθησιακά Περιβάλλοντα
Δημοσιεύσεις
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Amprazis Alexandros
,
Galanis Nikolaos
,
Malandrakis Georgios
,
Panaras Georgios
,
Papadopoulou Penelope
,
Galli Alessandro
(2023)
.
The Ecological Footprint of Greek Citizens: Main Drivers of Consumption and Influencing Factors
.
Sustainability
.
τόμ.15 αρ.2 σ.1377
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Galanis Nikolaos
,
Malandrakis Georgios
(2023)
.
7th Grade of Greek students’ latent knowledge about the carbon footprint concept
.
14th European Science Education Research Association (ESERA)
.
Braga, Portugal
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
(2022)
.
The contribution of sustainability education pedagogies to the development of Greek preservice teachers’ sustainability consciousness about social issues in urban environments
.
Environmental Education Research
.
τόμ.28 αρ.3 σ.382-404
.
Moreno Pires
,
Mapar Mahsa
,
Nicolau Mariana
,
Patrizi Nicoletta
,
Malandrakis Georgios
,
Pulselli Federico
,
Bacelar-Nicolau Paula
,
Caeiro Sandra
,
Galli Alessandro
(2022)
.
Teaching Sustainability within the context of everyday life: steps towards achieving the SDGs through the EUSTEPs approach
.
Frontiers in Education
.
τόμ.7 σ.639-793
.
Tsaliki Christina
,
Papadopoulou Penelope
,
Malandrakis Georgios
,
Kariotoglou Petros
(2022)
.
Evaluating Inquiry practices: Can a professional development program reform science teachers’ practice
.
Journal of Science Teacher Education
.
τόμ.33 αρ.8 σ.815-836
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Galanis Nikolaos
,
Malandrakis Georgios
(2022)
.
7th Grade of Greek students’ latent knowledge about the carbon footprint concept
.
Fostering scientific citizenship in an uncertain world
.
Επιμέλεια:G.S. Carvalho, A.S. Afonso & Z. Anastácio
.
Braga, Portugal
.
Braga
.
University of Minho
.
σ.693-701
.
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou Athanasia
,
Moreno Pires
,
Pulselli Federico
,
Patrizi Nicoletta
,
Caeiro Sandra
,
Bacelar-Nicolau Paula
,
Galli Alessandro
,
Theodosiou Nikolaos
,
Zachos Dimitrios
,
Mapar Mahsa
,
Nicolau Mariana
(2022)
.
Improving student’s understanding of ecological footprint within the context of everyday life
.
14th European Science Education Research Association (ESERA)
.
Braga, Portugal
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Moreno Pires (επιμ.)
,
Ferreira Dias Marta
,
Onofrietti Giulia
,
Madeira Catarina
,
Nicolau Mariana
,
Galli Alessandro (επιμ.)
,
Mancini Maria Serena
,
Patrizi Nicoletta
,
Mapar Mahsa
,
Malandrakis Georgios (επιμ.)
,
Lopes Myriam
,
Pulselli Federico Maria
,
Bacelar-Nicolau Paula
,
Caeiro Sandra
,
Gomes Ana Paula
,
Nadais Maria Helena
,
Miranda Ana Isabel
,
Teles Filipe
,
Gigliotti Massimo
,
Papadopoulou Athanasia
,
Niccolucci Valentina
,
Theodosiou Nikolaos
,
Zachos Dimitrios
(2022)
.
Ecological footprint reduction recommendations for Higher Education Institutions
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Amprazis Α
,
Papadopoulou P
,
Malandrakis Georgios
(2021)
.
Plant Blindness and Children’s Recognition of Plants as Living Things: A Research in the Primary Schools Context
.
Journal of Biological Education
.
τόμ.55 αρ.2 σ.139-145
.
Malandrakis Georgios
,
Gkitsas Stergios
,
Bara Evangelia - Zoi
(2021)
.
Perceived factors affecting student-teachers’ learning about social urban sustainability
.
Environmental Education Research
.
τόμ.27 αρ.9 σ.1360-1382
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Mogias Athanasios
,
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou Penelope
,
Gavrilakis Costantinos
(2021)
.
Self-efficacy of in-service secondary school teachers towards education for sustainable development: preliminary findings
.
Springer
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Δημητρίου Αναστασία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2020)
.
Χαρακτηριστικά Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η εμπειρία 7 ετών σε πανελλαδική κλίμακα
.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία
.
τόμ.2 αρ.1 σ.29-41
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Makatsori Aggeliki
,
Malandrakis Georgios
(2020)
.
Florina citizens’ views and suggestions regarding the sustainability of their place/region
.
Electronic Proceedings of the Education Across Borders 2018 Conference. Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives
.
Florina, Greece
.
University of Western Macedonia
.
σ.442-448
.
Βασιλούδη Κ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2020)
.
Εκπαίδευση προπτυχιακών εκπαιδευτικών στο διδακτικό σχεδιασμό με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα της Μελέτης Περιβάλλοντος
.
Πρακτικά 2ης Ημερίδας για την Καινοτομία, Δημιουργικότητα και Διεπιστημονικότητα στο Δημοτικό Σχολείο
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
Μακρής Α
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2020)
.
Η κοινωνία που οραματιζόμαστε και η εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
.
Ηλεκτρονικά Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας τη διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών και της τεχνολογίας στον 21ο αι
.
Επιμέλεια:Α. Σπύρτου, Π. Παπαδοπούλου, Α. Ζουπίδης, Γ. Μαλανδράκης, Π. Καριώτογλου
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
Φλώρινα
.
αρ.992 σ.998
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Liampa Vasiliki
,
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou Penelope
,
Pnevmatikos Dimitrios
(2019)
.
Development and Evaluation of a Three-Tier Diagnostic Test to Assess Undergraduate Primary Teachers’ Understanding of Ecological Footprint
.
Research in Science Education
.
τόμ.49 αρ.3 σ.711-736
.
Malandrakis Georgios
,
Gkitsas S
,
Bara E-Z
(2019)
.
The role of digital stories and civic actions on student-teachers’ understanding about social sustainability in urban settings
.
Environmental Education Research
.
τόμ.25 αρ.10 σ.1524-1551
.
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou Penelope
,
Gavrilakis Costas
,
Mogias Athanasios
(2019)
.
An education for sustainable development self-efficacy scale for primary pre-service teachers: construction and validation
.
The Journal of Environmental Education
.
τόμ.50 αρ.1 σ.23-36
.
Skamp K
,
Boyes E
,
Stanisstreet M
,
Rodriguez M
,
Malandrakis Georgios
,
Fortner R
,
Kilinc A
,
Taylor N
,
Chhokar K
,
Dua S
,
Ambusaidi A
,
Cheong I P-A
,
Mijung K
,
Yoon H-G
(2019)
.
Voting for change: an international study of students’ willingness to support measures to ameliorate climate change
.
Research in Science Education
.
τόμ.51 σ.861-887
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Papadopoulou A
,
Charalampous Dimitrios
,
Georgopoulos Alexandros
,
Malandrakis Georgios
(2019)
.
Exploring Greek primary students’ intention of consuming seasonal, organic, local fruits
.
13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
.
Bologna - Italy
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
(2018)
.
Influencing Greek pre-service teachers’ efficacy beliefs and self-confidence to implement the new ‘Studies for the Environment’ curricula
.
Environmental Education Research
.
τόμ.24 αρ.4 σ.537-563
.
Malandrakis Georgios
,
Kilinc Ahmet
,
Stanisstreet Martin
,
Boyes Edward
(2018)
.
Greek students’ beliefs about public transport: Incentives and disincentives for environmentally friendly behavior
.
Applied Environmental Education and Communication
.
σ.1-18
.
Panatsa Vasiliki Maria
,
Malandrakis Georgios
(2018)
.
Student teachers’ perceptions about the social pillar of urban sustainability
.
International Journal of Sustainability in Higher Education
.
τόμ.19 αρ.5 σ.998-1018
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkitsas Stergios
,
Mpara Evaggelia-Zoi
,
Panatsa Vasiliki-Maria
,
Tassopoulou Stavroula
,
Malandrakis Georgios
(2017)
.
Exploring pre-service teachers’ understanding of social urban sustainability through the analysis of their concept maps
.
Science Education: Research and Praxis / Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη
.
τόμ.Special Issue αρ.61 σ.24-36
.
Skamp Keith
,
Boyes Eddie
,
Stanisstreet Martin
,
Rodriguez Manuel
,
Malandrakis Georgios
,
Fortner Rosanne
,
Kilinc Ahmet
,
Taylor Neil
,
Chhokar Kiran
,
Dua Shweta
,
Ambusaidi Abdullah
,
Cheong Irene
,
Kim Mijung
,
Yoon Hye-Gyoung
(2017)
.
Renewable and Nuclear Energy: an International Study of Students’ Beliefs About, and Willingness to Act, in Relation to Two Energy Production Scenarios
.
Research in Science Education
.
Stokas Dimitrios
,
Strezou Elena
,
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou Penelope
(2017)
.
Greek primary school children’s representations of the urban environment as seen through their drawings
.
Environmental Education Research
.
τόμ.23 αρ.8 σ.1088-1114
.
Vasiloudi Aggeliki
,
Soudi Antonia
,
Malandrakis Georgios
,
Spyrtou Anna
(2017)
.
Student-teachers’ actions towards social urban sustainability: The development of an analysis framework: Δράσεις προπτυχιακών εκπαιδευτικών για την κοινωνική αστική αειφορία: Η ανάπτυξη ενός πλαισίου ανάλυσης
.
Science Education: Research and Praxis / Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη
.
τόμ.Special Issue αρ.61 σ.37-48
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Malandrakis Georgios
,
Panaras G
,
Papadopoulou P
(2017)
.
Assessing the Sustainability of the University of Western Macedonia
.
Procedia Environmental Sciences
.
Thessaloniki - Greece
.
σ.890-897
.
Palaigeorgiou G
,
Malandrakis Georgios
,
Tsolopani C
(2017)
.
Learning with Drones: Flying Windows for Classroom Virtual Field Trips
.
Proceedings of IEEE 17th International Conference on Advanced Learning Technologies
.
Timisoara - Romania
.
IEEE
.
Αντωνιάδου Ε
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2017)
.
Εκπαιδεύοντας μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στο διδακτικό σχεδιασμό για την αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης στη Μελέτη Περιβάλλοντος
.
Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το Χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
σ.562-569
.
Γκιγκοπούλου Αικ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καριώτογλου Πέτρος
(2017)
.
Συμβολή του επιμορφωτικού προγράμματος «STED» στη διερεύνηση των απόψεων δύο εκπαιδευτικών φυσικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
.
Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το Χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
σ.123-131
.
Ζουπίδης Α
,
Σπύρτου Α
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καριώτογλου Πέτρος
(2017)
.
Η διαδικασία βελτίωσης μιας διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας για την εισαγωγή των στοιχείων της διερευνητικής μεθόδου: Η πυκνώτητα ως ιδιότητα των υλικών, στα φαινόμενα πλεύσης και βύθισης
.
Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το Χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
σ.1184-1186
.
Καπίας Ε
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Τσακιρίδου Ελένη
(2017)
.
Απόψεις πολιτών για την περιβαλλοντική αστική βιωσιμότητα
.
10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το Χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
σ.155-161
.
Τσαλίκη Χ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Παπαδοπούλου Π
,
Καριώτογλου Πέτρος
(2017)
.
Ενίσχυση των διερευνητικών πρακτικών των εκπαιδευτικών μέσω προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης
.
Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το Χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
σ.132-139
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
,
Karagianni Aggeliki
,
Pani Dimitra
(2016)
.
Student-teachers’ verbal communication patterns during their teaching practice in ‘Studies for the Environment’ subject in early Greek primary classes
.
European Journal of Teacher Education
.
τόμ.39 αρ.4 σ.491-506
.
Καριώτογλου Πέτρος
,
Αυγητίδου Σ
,
Δημητριάδου Δ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Παπαδοπούλου Π
,
Πνευματικός Δημήτριος
,
Σπύρτου Α
(2016)
.
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα STED (Science Teachers EDucation): Θεωρητική Τεκμηρίωση και Εφαρμογή
.
Επιστήμες Αγωγής
.
τόμ.5 σ.96-122
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Zoupidis A
,
Spyrtou A
,
Malandrakis Georgios
,
Kariotoglou Petros
(2016)
.
A Teaching Learning Sequence for introducing inquiry aspects and density as materials' property, in floating / sinking phenomena: the process of the sequence refinement
.
Iterative design of teaching-learning sequences: introducing the science of materials in european schools
.
Επιμέλεια:Psillos, Dimitris; Kariotoglou, Petros
.
Dordrecht Heidelberg New York London
.
Springer
.
σ.167-199
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Παπαδοπούλου Π
(2016)
.
Προβλήματα και δυσκολίες κατανόησης του φαινομένου του θερμοκηπίου από φοιτήτριες/τές Παιδαγωγικών Σχολών
.
"Περιβάλλον, Εκπαίδευση. Γεωγραφία", Τιμητικός τόμος για τον Ομότιμο καθηγητή Κατσίκη Α.,
.
Γ. Νικολάου και Κ. Κώτσης
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kariotoglou Petros
,
Avgitidou Sofia
,
Dimitriadou C
,
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou P
,
Pnevmatikos Dimitrios
,
Spyrtou A
(2016)
.
A science teacher's professional development project focusing on teaching design
.
Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 14
.
Επιμέλεια:A. Berry and Digna Couso
.
Helsinki - Finland
.
University of Helsinki
.
σ.2360 - 2369
.
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou P
,
Gavrilakis C
,
Mogias A
(2016)
.
Designing and testing an education for sustainable development self-efficacy scale for pre-service teachers: preliminary findings
.
Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 9
.
(eds) Jari Lavonen, Kalle Juuti, Jarkko Lampiselkä, Anna Uitto & Kaisa Hahl
.
Helsinki - Finland
.
University of Helsinki
.
σ.1280 - 1292
.
Tsaliki C
,
Malandrakis Georgios
,
Kariotoglou Petros
(2016)
.
Primary teachers’ professional development in instructional design: blending formal and non-formal settings
.
INSITE conference
.
Volos - Greece
.
Tsaliki C
,
Zoupidis A
,
Karnezou M
,
Malandrakis Georgios
,
Kariotoglou Petros
(2016)
.
Science teachers' profile changes concerning non-formal education design
.
Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 14
.
(eds) Jari Lavonen, Kalle Juuti, Jarkko Lampiselkä, Anna Uitto & Kaisa Hahl
.
Helsinki - Finland
.
University of Helsinki
.
σ.2370 - 2377
.
Κυρκοπούλου Α
,
Τσακιρίδου Ελένη
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2016)
.
Διερεύνηση των Γνώσεων Μαθητών Ε’ Δημοτικού Σχετικά με την Ενέργεια και το Ενεργειακό αποτύπωμα – Μια διδακτική Πρόταση
.
Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα “Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα”
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
Διάδραση
.
σ.1169-1183
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Γκιγκοπούλου Αικ
,
Ζουπίδης Α
(2016)
.
Απόψεις και πρακτικές εν ενεργεία εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
.
Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα “Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα”
.
Επιμέλεια:Κ.Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης, Ι. Μπέτσας
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
Διάδραση
.
τόμ.2 σ.125-138
.
(2015)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Malandrakis Georgios
,
Gkigopoulou A
,
Zoupidis A
(2015)
.
In-service secondary teachers’ ideas and practices about etching and learning in science education
.
E-book proceedings of the 2nd International Conference: Education Across Borders
.
Korça - Albania
.
σ.399-407
.
Malandrakis Georgios
,
Tankou E
(2015)
.
Greek student-teachers’ willingness and confidence to teach sustainability issues in primary school
.
E-book proceedings of the 2nd International Conference: Education Across Borders
.
Korça - Albania
.
σ.257-263
.
Γκιγκοπούλου Αικ
,
Παπαδοπούλου Ν
,
Ζουπίδης Α
,
Πάντσιου Ε
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καριώτογλου Πέτρος
(2015)
.
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην οργάνωση επισκέψεων σε χώρους Τεχνο-επιστήμης: περιγραφή της A´ φάσης της παρέμβασης και πρώτα αποτελέσματα
.
Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.129-137
.
Παπαδοπούλου Π
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Γαβριλάκης Κ
(2015)
.
Το Εισαγωγικό Υπόβαθρο Εκπαιδευόμενων Εκπαιδευτικών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη: Βασικά Χαρακτηριστικά
.
Πρακτικά 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. «Η εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στη σημερινή πραγματικότητα»
.
Βόλος - Ελλάδα
.
Παύλου Αικ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Πνευματικός Δ
(2015)
.
Αξιολόγηση, μέσω εικόνων, των αξιών και της λανθάνουσας γνώσης φοιτητριών/τών για το οικολογικό αποτύπωμα
.
Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές
.
Επιμέλεια:Ψύλλος, Δ., Μολοχίδης, Α. & Καλλέρη, Μ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.645-653
.
Τσαλίκη Χ
,
Καρνέζου Μ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καριώτογλου Πέτρος
(2015)
.
Εκπαίδευση υπηρετούντων εκπαιδευτικών στο διδακτικό σχεδιασμό: περιγραφή της παρέμβασης και πρώτες διαπιστώσεις
.
Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές
.
σ.739-747
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ambusaidi A
,
Malandrakis Georgios
,
Kilinc A
,
Stanisstreet M
,
Boyes E
,
Taylor N
(2014)
.
Omani School and University Students’ Opinions about Public Transport: Incentives and Disincentives
.
Economic and Environmental Studies
.
τόμ.14 αρ.2 σ.97-123
.
Boyes Eddie
,
Stanisstreet Martin
,
Skamp Keith
,
Rodriguez Manuel
,
Malandrakis Georgios
,
Fortner Rosanne W
,
Kilinc Ahmet
,
Taylor Neil
,
Chhokar Kiran
,
Dua Shweta
,
Ambusaidi Abdullah
,
Cheong Irene Poh-Ai
,
Kim Mijung
,
Yoon Hye-Gyoung
(2014)
.
An international study of the propensity of students to limit their use of private transport in light of their understanding of the causes of global warming
.
International Research in Geographical and Environmental Education
.
τόμ.23 αρ.2 σ.142-165
.
Malandrakis Georgios
,
Chatzakis S
(2014)
.
Environmental attitudes, knowledge and alternative conceptions of Greek primary school children in Greece
.
Applied Environmental Education and Communication
.
αρ.13 σ.15-27
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Papadopoulou P
,
Malandrakis Georgios
,
Douka M
(2014)
.
Aspects of preschool student - teachers’ understanding of the ecological footprint concept
.
E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 10
.
(eds) C. P. Constantinou, N. Papadouris and A. Hadjigeorgiou
.
Nicosia - Cyprus
.
σ.84-90
.
Plakitsi K
,
Spyrtou A
,
Klonari A
,
Kalogiannakis M
,
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou P
,
Stamoulis E
,
Soulios I
,
Piliouras P
,
Kolios N
(2014)
.
New Greek science curriculum for primary education: Promoting educational innovation under hard conditions
.
E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 10
.
(general eds): C. P. Constantinou, N. Papadouris and A. Hadjigeorgiou
.
Nicosia, Cyprus
.
Nicosia, Cyprus
.
Spyrtou A
,
Papadopoulou P
,
Malandrakis Georgios
,
Pierrakos E
(2014)
.
"The Journey of Electrical Energy”: an educational animation film for promoting scientific literacy in primary and secondary school
.
Proceedings of the 18th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL)
.
Madrid - Spain
.
τόμ.37E σ.113-117
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Παπαδοπούλου Π
,
Μπέλλος Σ
,
Πανουτσόπουλος Α
(2014)
.
Νοητικά μοντέλα κατανόησης της έννοιας του ενεργειακού αποτυπώματος από φοιτήτριες/τές του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας
.
Πρακτικά εργασιών 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου "Βιολογία στην Εκπαίδευση"
.
Επιμέλεια:Ε. Μαυρικάκη, Π. Στασινάκης και Χ. Ζαχόπουλος
.
Αθήνα
.
Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων
.
σ.53-62
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kılınç A
,
Malandrakis Georgios
,
Seymen H
,
Boyes E
,
Stanisstreet M
(2013)
.
Vehicles for Education: Turkish Students’ Opinions about Public Transport
.
International Journal of Environmental and Science Education
.
τόμ.8 αρ.3 σ. 479-500
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Δανιηλίδου Αικ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2013)
.
Η συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού, μέσα από πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, για την βελτίωση της αυτοπεποίθησης και της έκφρασης μαθητών/τριών λυκείου
.
Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Δ. Βαβουγιός και Σ. Παρασκευόπουλος
.
Βόλος - Ελλάδα
.
σ.419-427
.
Παπαδοπούλου Π
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2013)
.
Σταθερότητα και συνέπεια στο επίπεδο κατανόησης και παρανοήσεων της σχέσης ανάμεσα στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και της εξασθένισης της στοιβάδας του όζοντος από προπτυχιακούς εκπαιδευτικούς
.
Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. «Η εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία στη σημερινή πραγματικότητα»
.
Επιμέλεια:Ν., Στεφανόπουλος, Θ., Μαρδίρης, Π., Πήλιουρας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παπαδοπούλου Π
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2013)
.
Αντιλήψεις μελλοντικών νηπιαγωγών και δασκάλων για την αέρια ρύπανση: Μια συγκριτική μελέτη
.
Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Οι φυσικές επιστήμες στο Νηπιαγωγείο»
.
Επιμέλεια:Π., Καριώτογλου και Π., Παπαδοπούλου
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
σ.233-241
.
(2012)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2012)
.
Διερεύνηση τοπικών οικολογικών διαταραχών μέσω πειραμάτων με επικίνδυνα προϊόντα οικιακής και σχολικής χρήσης. Δυνατότητες αντιμετώπισης των διαταραχών μέσα από την εκπαίδευση στα πλαίσια διδακτικής παρέμβασης με στόχο την εννοιολογική αλλαγή
.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: ερευνητικές εργασίες στην Ελλάδα
.
Επιμέλεια:Ε. Φλογαΐτη και Α. Γεωργόπουλος
.
Αθήνα
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Σκάρκος Χ
(2012)
.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο δημοτικό σχολείο: Τι πραγματικά κατανοούν οι μαθητές/τριες;
.
Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία (Sociocognitive and Sociocultural Approaches to Science in Early Childhood)
.
Επιμέλεια:Πλακίτση Α
.
Αθήνα
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Malandrakis Georgios
,
Papadopoulou P
(2012)
.
Greek pre-service teachers’ understanding of global warming: realities and misconceptions
.
1st Education Across Borders
.
Florina - Greece
.
Papadopoulou P
,
Malandrakis Georgios
(2012)
.
Greek pre-service teachers’ understanding of air pollution issues: Ozone layer depletion and acid rain
.
Proceedings of the International Conference: Education Across Borders
.
Florina - Greece
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
(2011)
.
Aspects of Children's Conceptual Understanding Reflected in the Use of Language and Terminology
.
School Science Review
.
τόμ.92 αρ.340 σ.125-131
.
Malandrakis Georgios
,
Boyes Edward
,
Stanisstreet Martin
(2011)
.
Global warming: Greek students’ belief in the usefulness of pro-environmental actions and their intention to take action
.
International Journal of Environmental Studies
.
τόμ.68 αρ.6 σ.947-963
.
Rodríguez M
,
Boyes E
,
Stanisstreet M
,
Skamp K
,
Malandrakis Georgios
,
Fortner R
,
Kilinc A
,
Taylor N
,
Chhokar K
,
Dua S
,
Ambusaidi A
,
Cheong I
,
Mijung K
,
Hye-Gyoung Y
(2011)
.
Can Science Education Help to Reduce Global Warming? : An International Study of the Links between Students’ Beliefs and Their Willingness to Act
.
The International Journal of Science in Society
.
τόμ.8 σ. 89-100
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ζουπίδης Α
,
Σπύρτου Α
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καριώτογλου Πέτρος
(2011)
.
Μια Διδακτική Μαθησιακή Σειρά για την εισαγωγή στοιχείων της διερευνητικής μεθόδου καθώς και της πυκνότητας ως ιδιότητας των υλικών, στα φαινόμενα πλεύσης και βύθισης: η διαδικασία βελτίωσης της σειράς
.
Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες
.
Επιμέλεια:Γ. Παπαγεωργίου & Γ. Κουντουριώτης
.
Αλεξανδρούπολη - Ελλάδα
.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΠΤΔΕ
.
σ.151-158
.
Σκάρκος Χ
,
Γκερτσάκης Ν
,
Τέγος Α
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2011)
.
Η ανάπτυξη της συναισθηματικής εμπλοκής των μαθητών/τριών δημοτικού μέσα από προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
.
Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες
.
Επιμέλεια:Γ. Παπαγεωργίου & Γ. Κουντουριώτης
.
Αλεξανδρούπολη - Ελλάδα
.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΠΤΔΕ
.
σ.600-608
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kilinc A
,
Boyes E
,
Stanisstreet M
,
Skamp K
,
Rodriguez M
,
Malandrakis Georgios
,
Fortner R
,
Taylor N
,
Chhokar K
,
Dua S
,
Ambusaidi A
,
Cheong I
,
Kim M
,
Yoon H. G
(2010)
.
Energy generation and global warming: can science education lead to pro-environmental action?
.
Proceedings of the 9th Turkish National Science and Mathematics Education Congress
.
Izmir - Turkey
.
(2009)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Boyes E
,
Stanisstreet M
(2009)
.
Η παγκόσμια θέρμανση και οι προθέσεις ελλήνων μαθητών/τριών να αναλάβουν δράση
.
Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Οι πολλαπλές προσεγγίσεις της διδασκαλίας και της μάθησης των Φυσικών Επιστημών
.
Επιμέλεια:Π. Καριώτογλου, Α., Σπύρτου και Α. Ζουπίδης
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
σ.522-530
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
(2008)
.
Children’s understandings related to hazardous household items and waste
.
Environmental Education Research
.
τόμ.14 αρ.5 σ.579-601
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Βυρώζη Β
,
Καρεκλά Χ
,
Γιουβάνογλου Ν
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Σουκιούρογλου I
(2008)
.
Πρόταση για την Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση Μαθητών/τριών σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης: η Περίπτωση της Αρχαίας Πέλλας
.
Πρακτικά 3ου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας
.
Επιμέλεια:Κ. Νικολάου
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
(2007)
.
Children’s ideas about commercial electricity generation
.
School Science Review
.
τόμ.327 αρ.89 σ.45-52
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Karasavvidis I
,
Malandrakis Georgios
,
Chrisostomou C
,
Tsiatsianas C
(2007)
.
The design, implementation, and evaluation of an environmental-based CSCL task with 5th and 6th graders
.
Computer Based Learning in Science. Conference Proceedings
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2007)
.
Η μετάβαση από τον μαγνητισμό στον ηλεκτρισμό, στις γεννήτριες και στα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας: Διδακτική-πειραματική προσέγγιση και μελέτη περιπτώσεων μαθητών ΣΤ΄ τάξης
.
Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή για την Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και την Εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Α. Μαργετουσάκη & Π.Γ. Μιχαηλίδης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Εκδοτικός όμιλος ΙΩΝ
.
σ.192-199
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2007)
.
Η εννοιολογική ανάπτυξη των παιδιών μέσα από τη χρήση της γλώσσας: η περίπτωση των εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
.
Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Α. Κατσίκης, Κ. Κώτσης, Α. Μικρόπουλος & Γ. Τσαπαρλής
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
αρ.1 σ.183-191
.
Χρυσοστόμου Χ
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καρασαββίδης Η
,
Τσιατσιάνας Χ
(2007)
.
Πτυχές της ανάπτυξης μιας δραστηριότητας για τη συνεργατική μάθηση με υποστήριξη υπολογιστή για μαθητές Ε' και Στ' Δημοτικού
.
Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ
.
Σύρος - Ελλάδα
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Malandrakis Georgios
(2006)
.
Learning Pathways in Environmental Science Education: The case of hazardous household items
.
International Journal of Science Education
.
τόμ.28 αρ.14 σ.1627-1645
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Παπαδέλη Α
(2006)
.
Η χρήση κινηματογραφικών ταινιών ως ερέθισμα για τη διεξαγωγή προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
.
Πρακτικά, 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Θ.Δ. Λέκκας
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
.
σ.421-429
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2006)
.
Συνέντευξη με τη χρήση βίντεο: Μια ερευνητική πρόταση για την ΠΕ
.
Πρακτικά, 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Θ.Δ. Λέκκας
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
σ.412-420
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2006)
.
Αφορμές για περιβαλλοντική εκπαίδευση μέσα από τα νέα σχολικά εγχειρίδια
.
Πρακτικά Ε΄ Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας με θέμα «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα»
.
Επιμέλεια:Δ. Χατζηδήμου, Γ. Μπίκος, Π. Στραβάκου & Κ. Χατζηδήμου
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη Α.Ε
.
αρ.Α σ.449-455
.
(2005)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2005)
.
Σχέσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες: Μια αναπόφευκτη και συνάμα εποικοδομητική συνεργασία
.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Ο νέος πολιτισμός που αναδύεται
.
Επιμέλεια:Α. Γεωργόπουλος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
(2004)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Καρασαββίδης Η
,
Μαλανδράκης Γεώργιος
(2004)
.
Η ποιότητα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας ως συνάρτηση της εκτελούμενης δραστηριότητας: Μια μελέτη περίπτωσης με μαθητές Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού
.
Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Πληροφορική και Εκπαίδευση». Θεσσαλονίκη, 20-22 Φεβρουαρίου
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καρασαββίδης Η
(2004)
.
ΔΕΠΠΣ, ΤΠΕ και ΠΕ: Μια πιλοτική εφαρμογή αρχών του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας
.
Πρακτικά 2ου πανελληνίου συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική πράξη»
.
Επιμέλεια:Μ. Ιωσηφίδου & Ν. Τζιμόπουλος
.
Σύρος - Ελλάδα
.
εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
.
αρ.B σ.614-623
.
Μαλανδράκης Γεώργιος
,
Καρασαββίδης Η
(2004)
.
Διδακτική-μαθησιακή αξιοποίηση του διαδικτύου για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση μαθητών Ε΄ και Στ΄ τάξεων: ένα πιλοτικό πρόγραμμα ασύγχρονης επικοινωνίας μαθητών Ρεθύμνου-Θεσσαλονίκης
.
Πρακτικά 2ου πανελληνίου συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδακτική πράξη»
.
Σύρος, Ελλάδα
.
Αθήνα
.
εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
.
αρ.Β σ.369-379
.
(2003)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Karasavvidis I
,
Malandrakis Georgios
(2003)
.
The impact of an Environmental Education based Informatics module on the attitudes of students in grades 5 and 6 towards the environment
.
Computer Based Learning In Science. Conference proceedings
.
Cyprus - Nicosia
.
Nicosia
.
τόμ.1 σ.771-780
.
(1998)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μαλανδράκης Γεώργιος
(1998)
.
Ιδέες-αντιλήψεις των παιδιών σχετικά με τις αιτίες, συνέπειες και τρόπους αντιμετώπισης της θαλάσσιας ρύπανσης: Μια ποσοτική προσέγγιση
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
τόμ.27 αρ.98 σ.223-250
.
Ενημερώθηκε: 2024-03-04