Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Γεώργιος Υψηλάντης
Καθηγητής, Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997383
ypsi@itl.auth.gr
Scopus ID
2024672
Google Scholar ID
https://scholar.google.com/citations?user=GMz8HEAAAAAJ&hl=en
https://orcid.org/0000-0003-2379-4256
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδακτική των γλωσσών με έμφαση στη χρήση Η/Υ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Ξένες γλώσσες
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
Πτυχίο
Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1991
Master
Linguistics
University of North Wales, Bangor
Μεγάλη Βρετανία
Applied Linguistics
Διδακτορικό Δίπλωμα
1995
Διδακτορικό
Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
11333
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
11334
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΗΣ
11431
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
ΓΔ0101
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ΓΔ1232
ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
11221
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
11232
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΗΣ
11234
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
11431
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
ΓΔ0101
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ΓΔ1215
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΦΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ
11221
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
11232
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΗΣ
11234
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Συνεργατική μάθηση μέσω σημειολογικής ανατροφοδότησης στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών
Αποτελεσματική ανατροφοδότηση σε διαδικτυακά προγράμματα εκμάθησης ξένων γλωσσών.
Testing L2 vocabulary teaching strategies in children with and without learning disabilities
Η αποτελεσματικότητα της Συμπτωματικής Μάθησης (Incidental Learning) μέσω ηλεκτρονικών μέσων στην εκμάθηση του ελληνικού λεξιλογίου σε διδασκομένους την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα
<<Οι ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης ως παράγοντας της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών της δημοτικής εκπαίδευσης>>
Μεταδιδακτορικό
Μεταπτυχιακό
Στρατηγικές ηλεκτρονικής υποστηρικτικής ανατροφοδότησης στη διδασκαλία του λεξιλογίου της Ελληνικής ως Γ2 που ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη και βραχυπρόθεσμη μνήμη
2018–2019
Διδακτορικό
Examining forensic testimonies as a genre of narrative discourse
<<Αξιολόγηση βάσει κριτηρίων ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων>>
Μεταπτυχιακό
Ηλεκτρονικά Γλωσσικά Τεστ στα Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς.
Βιβλιογραφική συγκριτική μελέτη του Blending Learning VS E-Learning ως προς την αποτελεσματικότητα τους και συμβολή τους στη γλωσσική μάθηση και εκπαίδευση.
Η αποδοχή και χρήση της μάθησης μέσω φορητών κινητών συσκευών από φοιτητές σε Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Συνεργατική μάθηση μέσω σημειολογικής ανατροφοδότησης στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών:Μελέτη περίπτωσης σε σχολεία Ελλάδας και Ιταλίας.
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Δυσλεξία και διδασκαλία της Γερρμανικής ως ξένης Γλώσσας . Καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών.
Vocabulary learning in English as an L2 in AD/HD students and ways of interventions
Recording vocabulary provision strategies in dedicated language learning strategies.
Language teacher's attitudes toward computer and mobile technology.
Ορισμός και εφαρμογή ενός συστήματος ενσωμάτωσης βιντεοπαιχνιδιών στην τάξη της αγγλικής ως ξένης γλώσσας μέσω της εργασιοκεντρικής προσέγγισης (Defining and Applying a System of Videogame Integration Evaluation in the EFL class through the Task-Based Approach)
Στρατηγικές εκμάθησης λεξιλογίου ανάμεσα σε Έλληνες μαθητές Αγγλικής γλώσσας. Οι προτιμήσεις τους και η τεχνολογία του internet. (Vocabulary Learning Strategies Among EFL Greek Students, Their Preferences and Ιnternet Τechnology)
Το Επίπεδο του Ψηφιακού Εγγραμματισμού των μαθητών και οι Απόψεις τους ως προς την Εφαρμογή της Μικτής Μάθησης σε μια Πολυπολιτισμική Τάξη Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένη Γλώσσα. (Young Learner's Digital literacy Level and Attitudes Towards Blended Language learning in a Multicultural EFL Classroom)
Συγκριτική Ανασκόπηση Τεχνολογιών και Στρατηγικών Γλωσσικής Εκμάθησης σε περιβάλλοντα CALL (A Comparative Review of Technologies and Language learning strategies in Computer-Assisted Language Learning)
Διδακτορικό
INVESTIGATING PERSUASIVE STRATEGIES IN GREEK EFL LEARNERS' DISCOURSE
2016–2017
Μεταπτυχιακό
Achievement in CALL, NON-CALL and blended learning environments.
Testing supportive feedback strategies in second language vocabulary acquisition: Typically developing vs children with learning disabilities.
Measuring impact of new technologies in Thessalia foreign language learning environments:The role the teacher.
ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.
Βιβλιογραφική προσέγγιση σε τεχνικές υποστήριξης εφήβων με δυσγραφία.
Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας: Απόψεις καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας στον Ελληνικό χώρο.
Persuasive strategies in argumentative/persuasive discourse written in Italian by Greek second language learners
2015–2016
Διδακτορικό
<<ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΚΑΤΩΝ>>
2013–2014
Μεταπτυχιακό
Η ασαφής περιοχή της επίγνωσης της διαγλωσσικής παρεμβολής μεταξύ Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΥΛΩΝ ΑΠΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΩΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
2012–2013
Μεταπτυχιακό
«Προκαταρτική μελέτη για τη χρήση στρατηγικών εκμάθησης ξένης γλώσσας: Η περίπτωση της Ιταλικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση»
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Undergraduate Level
2015–2016
Susanne Meyer
.
A Systematic Analysis of English Loans in Contemporary German, Catholic University of Eichstatt - Ingolstadt
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2010
2011
Μέλος, Επιτροπή Μεταπτυχιακού
2
2009
2010
Μέλος, Επιτροπή Κατακτηρίων
1
2003
2004
Μέλος, Επιτροπή Βιβλιοθήκης
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
1998
1999
Μέλος, Α.Π.Θ. Distance Learning
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
8
2009
2010
Αντιπρόεδρος, Υπ. Παιδείας, Επιτροπή Πανελληνίων Εξετάσεων
9
2009
2010
Μέλος, Υπ. Παιδείας, Κρατικό Πιστοποιητικό
7
2008
2009
Μέλος, Υπ. Παιδείας, Κρατικό Πιστοποιητικό
6
2007
2008
Μέλος, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, Εκπαίδευση Καθηγητών από Απόσταση
5
2001
2002
Μέλος, Ευρωπαική Επιτροπή, πρόγραμμα THENUCE
3
2000
2001
Μέλος, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, Αξιολόγηση Κόμβου
4
2000
2001
Μέλος, Παν. Μακεδονίας, Αξιολογητής Προγραμμάτων
2
1999
2000
Μέλος, Παν. Μακεδονίας, ΕΠΕΝΔΥΣΗ
1
1993
1994
Μέλος, ΟΕΕΚ, Υπ. Παιδείας
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2018–2019
Πρόγραμμα Διδακτικής Ξένων Γλωσσών ΑΠΘ
2014–2020
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο "Επιστήμες της Γλώσσας και του Πολιτισμού".
2014–2016
Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2012–2015
Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων, υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας και άλλες δράσεις.
2010–2014
Εκ του σύνεγγυς και εξ αποστάσεως επιμόρφωση αξιολογητών ιταλικής (Δράση 2.15)
2010–2014
Διαφοροποιημένα, διαβαθμισμένα και προσαρμοστικά όργανα μέτρησης Ιταλικής (Δράση 2.14)
2007–2008
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης για την Ιταλική Γλώσσα
2006–-0001
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2006–2011
Έρευνα στις Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
2005–2007
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 2005 : Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης φοιτητών Τμήματος Ιταλικής γλώσσας και Φιλολογίας.
2004–2005
Διδασκαλία των γλωσσών με χρήση υπολογιστών
2002–2007
Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού ιταλικής γλώσσας και κατάρτιση εκπαιδευτικών
1999–-0001
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
1998–1999
Επιμόρφωση και εξειδίκευση πτυχιούχων με τις μεθόδους της εκπαίδευσης από απόσταση (ΕΕΠΑ)
1998–-0001
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1997–1999
ΠΕΠΣΑ: Πιλοτικό Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Σπουδών Αγγλικού
1995–2007
Έρευνα στις Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Συντονισμός
2009–2009
Διοργάνωση σεμιναρίων για καθηγητές ιταλικής
Προβολή Έργου
Καλλιτεχνικό Έργο
Αναφορές σε βιβλία και καταλόγους εκθέσεων
2010
Ruiz-Garrido, MF., Palmer-Silveira, J.C., Fortanet-Gomez, I.
, English for Professional and Academic Purposes, Rodopi B.V. Amsterdam – N. York
1998
Carl James
, Errors in Language Learning and Use, Longman
1990
Kroll, B.
, Exploring the Dynamics of Second Language Writing, Cambridge University Press
Δημοσιεύσεις
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Lazaropoulou D. D
,
Ypsilantis Georgios
(2021)
.
Measuring student confidence in intercultural cooperative teaching of Ancient Greek via semiotic feedback
.
Visions and Concepts for Education 4.0
.
τόμ.1314 σ.299-306
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κοτσώνη Π
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2021)
.
Διδασκαλία λεξιλογίου στην ξένη γλώσσα μέσω υπολογιστή σε μαθητές με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες
.
Λόγος και Νόηση σε Διαταραχές Ενηλίκων και Παιδιών
.
Επιμέλεια:Σταυρακάκη, Σ
.
Αθήνα
.
Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις
.
τόμ.1 τευχ.1
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Iegorova Anna
,
Ypsilantis Georgios
(2020)
.
Witness identity construction in Trial Testimonials: The case of a strong witness
.
Legal Discourse: Context and Media
.
Rousoulioti Thomais
,
Tegou C
,
Ypsilantis Georgios
(2020)
.
Effective Vocabulary Strategies for Teaching Greek as a Foreign Language: An initial Reconnaissance
.
Journal of the National Council of Less Commonly Taught Languages
.
τόμ.29 σ.164 - 197
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Al Abbad A
,
Al Mansur N
,
Ypsilantis Georgios
(2019)
.
Persuasive strategies in academic female Saudi application letter writing
.
Rhetoric and Communications E-Journal
.
τόμ.49 αρ.1
.
Farnia Mirjam
,
Ypsilantis Georgios
,
Ghasempour Baharesh
(2019)
.
Intracultural Iranian Persuasion: The Case of Scholarship Application Letters
.
Journal of Intercultural Communication
.
τόμ.51
.
Lazaropoulou D
,
Ypsilantis Georgios
(2019)
.
Cooperative learning via semiotic feedback in Ancient Greek teaching: a case study in Greek and Italian schools
.
eClassica
.
τόμ.5 σ.89-101
.
Ypsilantis Georgios
(2019)
.
Impact and reactions to a blended MA course on Language Education and Technology
.
The Eurocall Review
.
τόμ.27 αρ. 2 σ.53-74
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Άnna
(2019)
.
Fairness and Ethics in Multiple Choice (MC) Scoring: An Empirical Study
.
Journal of Language and Education
.
τόμ.5 αρ.1 σ.85-97
.
Μούτη Άννα
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2019)
.
Διερεύνηση γνωστικών στιλ στο ελληνικό ακαδημαϊκό περιβάλλον
.
Ζητήματα Γλώσσας Ετερότητας και Εκπαίδευσης
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mouti Άnna
,
Rousoulioti Thomais
,
Ypsilantis Georgios
(2019)
.
Test-taking strategies in L2 Language Assessment: Perceptions of L2 Learners in Greece and Cyprus
.
Situating Strategy Use in the Greek Setting
.
Επιμέλεια:Zoe Gavriilidou, Lydia Mitits, Chrisa Dourou
.
Komotini - Greece
.
Kavala
.
Saita publications
.
τόμ.1 αρ.1
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mouti Άnna
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Grammar and Vocabulary Testing Scores in L2 Reading
.
International Journal of Language Testing and Assessment
.
τόμ.1 αρ.3 σ.17-21
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Apostolakis Mihalis
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Developing a procedure of video game integration through the task-based approach
.
Language for Digital Lives and Cultures
.
Ghent - Belgium
.
Ghent
.
τόμ.1 αρ.1 σ.187-203
.
Chasikou Fotini
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
Considering the use of Mobile- Phones by refugees in Greek Language Learning
.
Language for Digital Lives and Cultures
.
Ghent - Belgium
.
Ghent
.
τόμ.1 αρ.1
.
Kotsoni Panagiota
,
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
L2 Vocabulary retention in Typically Developing (TD) children and children with Learning Disabilities (LD): Comparing Individual Words and Multi-Word Items
.
The Future of Education
.
Florence - Italy
.
Italy
.
PIXEL
.
τόμ.1 αρ.1 σ.156-160
.
Ypsilantis Georgios
(2018)
.
The MA program on Language Education and Technology: A Global Endeavour
.
Innovation in Language Learning
.
Florence - Italy
.
Italy
.
PIXEL
.
τόμ.1 αρ.1
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Papadopoulos Isaak
,
Ypsilantis Georgios
(2017)
.
Towards an understanding of the persuasive profile of teenaged Greek EFL learners
.
Journal of Applied Languages and Linguistics
.
τόμ.1 αρ.1 σ.61-75
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Άnna
(2017)
.
Investigating Scoring Procedures in Language Testing
.
Learning and Assessment: Making the Connections
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Papadopoulos Isaak
,
Ypsilantis Georgios
(2017)
.
Students write about their school books: A comparative analysis of the persuasive strategies employed by immigrant and Greek students in their written discourse
.
Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
.
Larissa - Greece
.
επιστημονική ένωση για την προώθηση της καινοτομίας
.
τόμ.1 αρ.Α σ.339-348
.
Ypsilantis Georgios
,
Mouti A
(2017)
.
Examining on-line long-term vocabulary supportive feedback strategies
.
ICT for language learning
.
Florence - Italy
.
Italy
.
PIXEL
.
τόμ.1 αρ.1
.
(2015)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Μούτη Άννα
(2015)
.
Ατομικές διαφορές στην απόκτηση/εκμάθηση δεύτερης γλώσσας: Στιλ και στρατηγικές μάθησης
.
ΣΕΑΒ Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνίο
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mouti Άnna
,
Ypsilantis Georgios
(2014)
.
Method-effect on Test-takers’ Performance and Confidence in Language Tests
.
e-TEALS: An e-journal of Teacher Education and Applied Language Studies
.
τόμ.5 αρ.5 σ.65-81
.
Tsopanoglou Antonios
,
Ypsilantis Georgios
,
Mouti Άnna
(2014)
.
Piloting a polychotomous partial-credit scoring procedure in a multiple-choice test
.
Language Learning in Higher Education
.
τόμ.4 αρ.1 σ.43–58
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Ypsilantis Georgios
(2014)
.
A preliminary study on supportive feedback strategies in language education
.
The Multilingual Brain
.
Επιμέλεια:Heiner Böttger, Gabriele Gien
.
Eichstatt Academic Press
.
τόμ.1 τευχ.1
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Τσοπάνογλου Αντώνιος
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2013)
.
Συμβατικές και εναλλακτικές μορφές επιμόρφωσης καθηγητών γλώσσας
.
Multilingual Academic Journal of Education and Sciences
.
τόμ.1 αρ.1
.
(2012)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μούτη Άννα
,
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Τσοπάνογλου Αντώνιος
(2012)
.
Εξετάζοντας τη δικαιότητα στα τεστ πολλαπλής επιλογής
.
Selected Papers from the 10th International Conference of Greek Linguistics
.
Komotini - Greece
.
σ.965-972
.
(2011)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοπάνογλου Αντώνιος
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2011)
.
Αξιολόγηση επίδοσης και γλωσσομάθειας με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή
.
Θεσσαλονίκη
.
Ζήτη
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Καυκιά Χ
(2009)
.
Εμπλοκή του WIDA στην διδασκαλία της ξένης γλώσσας: Δοκιμασίες επικοινωνιακού ενδιαφέροντος
.
Επετηρίδα Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
.
τόμ.2 σ.26-32
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Υψηλάντης Γεώργιος
(2009)
.
On-Line διαγνωστικά τεστ γλωσσομάθειας: Τόμος για το ΚΠγ
.
Ζητήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας : το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς
.
Μαλλιάρης Παιδεία
.
σ.83-109
.
(2008)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Υψηλάντης Γεώργιος
(2008)
.
Πληροφορίες εκ των έσω για ένα on-line από απόσταση πρόγραμμα για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης
.
Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ
.
σ.803-817
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ypsilantis Georgios
,
Kantaridou Z
(2007)
.
English for Academic Purposes: case studies in Europe
.
Revista de Linguistica y Lenguas Aplicadas
.
τόμ.2 σ.69-83
.
Υψηλάντης Γεώργιος
,
Επιτρόπου Μ.-Σ
(2007)
.
Σύντομη ιστορική αναδρομή στη χρήση υπολογιστών για διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων
.
Επετηρίδα Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
.
τόμ.2 σ.195-230
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ypsilantis Georgios
,
Zourou K
(2007)
.
Decoding the Monster: exploring Internet Resources for Language Education
.
ELLSII75 Proceedings
.
Belgrade, Serbia
.
τόμ.II σ.227-241
.
(2006)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ypsilantis Georgios
(2006)
.
On feedback provision strategies in CALL software. Motivation in learning language for specific and academic purposes
.
Proceedings of the 5th International Conference on Language Learning for Specific and Academic Purposes
.
University of Macedonia Press
.
Ypsilantis Georgios
(2006)
.
On Feedback provision strategies in CALL software
.
Proceedings of the 5th International Conference on Language Learning for Specific and Academic Purposes on Motivation in Learning Language for Specific and Academic Purposes,
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.30-43
.
Τσοπάνογλου Αντώνιος
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2006)
.
Συμβατικές και εναλλακτικές μορφές επιμόρφωσης καθηγητών γλώσσας
.
2ο εκπαιδευτικό συνέδριο Κοζάνης "Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών: αδυναμίες, δυνατότητες, προοπτικές"
.
Κοζάνη
.
Κοζάνη
.
Νομαρχία Κοζάνης
.
σ.9-9
.
(2005)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ypsilantis Georgios
(2005)
.
Language teaching language learning: Current trends and practices
.
Proceedings of the 1ST ESP Conference In Kavala Teaching English For Specific Purposes: A Trend Or A Demand?
.
Kavala
.
Ziti Publications
.
σ.31-40
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Υψηλάντης Γεώργιος
(2004)
.
Το πρόγραμμα WIDA στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας
.
Επετηρίδα Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
.
τόμ.I σ.165-181
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Τσοπάνογλου Αντώνιος
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2003)
.
Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και η ψηφιακή εκδοχή του
.
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία (Journal of Applied Linguistics)
.
Θεσσαλονίκη
.
Ελληνική Εταιρία Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
τόμ.19 σ.99-115
.
(2002)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ypsilantis Georgios
(2002)
.
Feedback in Distance Education
.
C.A.L.L.Journal
.
τόμ.15 αρ.2 σ.167-181
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ypsilantis Georgios
,
Giouroglou H
,
Economides A
(2002)
.
Evaluation of Internet-based materials for language learning
.
Proceedings of the conference on learning and technology organised by the Pedagogiko Instituto, Athens
.
(2001)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κελεπούρη Μ
,
Κεσίδου Αναστασία
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2001)
.
Μελέτες Περίπτωσης
.
επιμ.
Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή
,
Χοντολίδου Ελένη
.
Η Αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάς
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
σ.77-80
.
Υψηλάντης Γεώργιος
(2001)
.
Γλώσσα: Θεωρία-Διδασκαλία
.
επιμ.
Χατζηπαναγιώτου Π
,
Χοντολίδου Ε
.
Η Αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάς
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
σ.52-59
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Ypsilantis Georgios
(2001)
.
Contrastive Discourse in Greek Application Letters
.
Πρακτικά 4
ου
Διεθνούς Συνεδρίου Ελληνικής Γλωσσολογίας
.
Θεσσαλονίκη
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
σ.598-604
.
(2000)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ypsilantis Georgios
(2000)
.
Computer and teacher role(s) in the language classroom
.
Bridges, English Language Teaching Review
.
τόμ.2 , σ. 26-31
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Psaltou-Joycey A
,
Ypsilantis Georgios
(2000)
.
Contrastive Discourse in Greek Application Letter Writing
.
Proceedings of the 4th International Conference on Greek Linguistics
.
Nicosia, Cyprus
.
σ.598-604
.
Ypsilantis Georgios
(2000)
.
Computers in ESP: Business Letter Writing
.
Proceedings of the 13th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.501-510
.
(1999)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ypsilantis Georgios
(1999)
.
Computer Programs in English for Specific Purposes
.
Proceedings of the 3rd ESP conference on Compelling Learning Techniques in ESP/EAP
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.134-143
.
(1996)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Everhard-Theofilidou Carol-Joy
,
Ypsilantis Georgios
(1996)
.
The role of computer technology in independent learning
.
Proceedings of the 10th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.83-92
.
(1994)
Άρθρο σε Περιοδικό
Efstathiadis S
,
Ypsilantis Georgios
(1994)
.
Constructing and Maintaining a Research Database
.
Journal of Applied Linguistics
.
τόμ.10 σ.15-27
.
James C
,
Scholfield P. J
,
Ypsilantis Georgios
(1994)
.
Cross-Cultural Correspondence: Letters of Application
.
World Englishes Journal
.
τόμ.13 αρ.3 σ.325-340
.
Scholfield P. J
,
Ypsilantis Georgios
(1994)
.
Evaluating Computer Assisted Language Learning from the Learners΄ Point of View
.
Evaluating Language
.
σ.62-74
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Scholfield P. J
,
Ypsilantis Georgios
(1994)
.
Computers in Second/Foreign Language Learning: What is usable for what?
.
Proceedings of the 8th International Symposium on English and Greek: Description and/or comparison of the two languages
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.220-238
.
Ypsilantis Georgios
(1994)
.
Logomachia: Pragmatic Failure in Letters of Application
.
Logomachia: Forms of Opposition in English Language/Literature Inaugural Conference Proceedings, Hellenic Association for the Study of English
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.331-346
.
(1992)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
James C
,
Scholfield P. J
,
Ypsilantis Georgios
(1992)
.
Communication Failures in Persuasive Writing: Towards a Typology
.
Yearbook of English Studies
.
Thessaloniki, Greece
.
τόμ.3 σ.175-193
.
Scholfield P. J
,
Ypsilantis Georgios
(1992)
.
Evaluation of CALL Programs
.
Proceedings of the 10th International Conference: Assessment and Evaluation
.
Thessaloniki, Greece
.
τόμ.6 σ.270-280
.
Διακρίσεις
2015
Επισκέπτης Καθηγητής από Οκτώβριο 2014-Φεβρουάριο 2015. Επιστημονικός Συνεργάτης και Ερευνητής
2013
Επιστημονικός Συνεργάτης
2012
Επικεφαλής Έρευνας στην Αραβική πειθώ, μετά από μακρά διαδικασία αξιολόγησης και κρίσης.
Research Coordinator
2007
The European Label for innovative projects in language teaching and learning
Ενημερώθηκε: 2021-05-07