Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Ζωή Μπαμπλέκου
Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310995033
2310995033
zoinka@nured.auth.gr
https://www.nured.auth.gr/dp7nured/?q=el/user/40
Scopus ID
6504675021
Google Scholar ID
RvSeMH8AAAAJ
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Γνωστική Ψυχολογία: Δομή και Ανάπτυξη γνωστικών λειτουργιών (ΦΕΚ διορισμού 627/31-8-2011/τ.Γ')
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1981
Πτυχίο
Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών
Ιωαννίνων
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1986
Post-Graduate Diploma
Institute of Education, Department of Child Development and Educational Psychology
London University
Μεγάλη Βρετανία
Psychology and Education of Children with Special Needs (Learning Difficulties Specialism)
Διδακτορικό Δίπλωμα
1989
Ph.D
Psychology Department
Leeds University
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α.1.504
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ε.1.236
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠ.2.033
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥΒ.1.003
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Β.1.507
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
Β.1.518
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΤ.1.237
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΒ.1.006
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΕΠΙΤΕΛΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επιτελικές λειτουργίες και συλλογισμός: Σχέσεις κατά την προσχολική ηλικία
2018–2019
Προπτυχιακό
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΕΛΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5.5-7 ΕΤΩΝ
2017–2018
Προπτυχιακό
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ, ΤΩΝ ΕΠΙΤΕΛΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5,5 ΚΑΙ 7,5 ΕΤΩΝ
2016–2017
Διδακτορικό
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ, ΕΠΙΤΕΛΙΚΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2015–2016
Προπτυχιακό
ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5,6 ΚΑΙ 7,6 ΕΤΩΝ.
ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5,6 ΚΑΙ 7,6 ΕΤΩΝ.
ΣΧΕΣΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5,6 ΚΑΙ 7,6 ΕΤΩΝ
ΣΧΕΣΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5,6 ΚΑΙ 7,6 ΕΤΩΝ
2013–2014
Προπτυχιακό
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-CAS
2012–2013
Προπτυχιακό
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2006–2007
Διδακτορικό
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
2020
2021
Διευθύντρια, Τομέας Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής
4
2015
2017
Head, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
3
2011
2012
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Επιτροπή Αναμόρφωσης Προγράμματος Σπουδών
2
2010
2011
Διευθύντρια, >>
1
2004
2005
Διευθύντρια, Τομέας Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
8
2018
2019
Μέλος, >>
13
2017
2019
Head, >>
17
2017
2019
Μέλος, >>
7
2016
2018
Μέλος, >>
12
2015
2017
Head, >>
16
2015
2017
Μέλος, >>
6
2014
2016
Μέλος, >>
11
2013
2015
Head, >>
15
2013
2015
Μέλος, >>
5
2012
2014
Μέλος, >>
10
2011
2013
Head, Επιστημονική Επιτροπή Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
14
2011
2013
Μέλος, Διοικητικό Συμβούλιο Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
4
2010
2012
Μέλος, Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
9
2010
2012
Μέλος, Επιτροπή Διαφάνειας και Διαβούλευσης Πρυτανικού Συμβουλίου ΑΠΘ
3
2009
2012
Μέλος, >>
2
2008
2009
Μέλος, >>
1
2007
2008
Μέλος, Επιτροπή Βιβλιοθήκης Παιδαγωγικής Σχολής
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2005
2009
Συντονίστρια του Kλάδου, Kλάδος Γνωστικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2018–2018
Συνέδριο: "Πεδία της ανάπτυξης στην παιδική ηλικία: Επιτελικές λειτουργίες και κοινωνική συναισθηματική μάθηση"
2016–2016
Σχεδιασμός εκπαίδευτικού προγράμματος για τους μαθητές και τις μαθήτριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΛΘ ΑΕ
2014–2014
Ανα-στοχασμοί για την παιδική ηλικία
2011–2011
Συνέδριο: "Μνήμη, γλώσσα και σκέψη: Λειτουργία και βελτίωσή τους"
2008–2009
Συνέδριο: Πανελλήνιο Συνέδριο: " Γνωστική Ψυχολογία: Από το εργαστήριο στην κοινωνία"
2002–2006
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: Εργαζόμενη μνήμη και η σχέση της με την κατανόηση του προφορικού και γραπτού λόγου στην προσχολική και σχολική ηλικία
1998–2000
Συνύπαρξη κινητικών δυσκολιών και διαταραχών προφορικού και γραπτού λόγου σε παιδιά σχολικής ηλικίας: ανίχνευση, αξιολόγηση και παρέμβαση
Συμμετοχή
2015–2017
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΤΕΙ Πάτρας)
2012–2015
Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση: η ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων σε διάφορους τύπους διγλωσσίας
2003–2005
Προετοιμασία και υλοποίηση με ίδια μέσα της επιμόρφωσης και εξειδίκευσης εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
2003–2005
Αυτεπιστασία - Εξομοίωση εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσης στην περιοχή ευθύνης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ
2000–2000
Επιμόρφωση νηπιαγωγών της γενικής και ειδικής αγωγής στις μεθόδους της πρώιμης παρέμβασης
1997–1999
Αναμόρφωση προγράμματος σπουδών Παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών
1997–2000
Επιμόρφωση Νηπιαγωγών της γενικής και ειδικής αγωγής στις μεθόδους της πρώιμης παρέμβασης
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
-0001–-0001
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
Δημοσιεύσεις
(2019)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Bablekou Zoe
,
Pnevmatikos Dimitrios
,
Karamanoli Persefoni
(2019)
.
Executive functions training comparing augmented reality technologies with new technologies in early childhood and primary school children: Literature review and a study design
.
29th EECERA Annual Conference
.
Thessaloniki - Greece
.
Bablekou Zoe
,
Pnevmatikos Dimitrios
,
Karamanoli Persefoni
(2019)
.
Executive functions training comparing augmented reality technologies with new technologies in early childhood and primary school children: Literature review and a study design
.
29th EECERA Annual Conference
.
Thessaloniki - Greece
.
Καραμανώλη Περσεφόνη
,
Μπαμπλέκου Ζωή
,
Πνευματικός Δημήτριος
(2019)
.
Εξάσκηση επιτελικών λειτουργιών με νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας: Ανασκόπηση του θεωρητικού σκηνικού
.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ)
.
Αλεξανδρούπολη - Ελλάδα
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chrysochoou Elisavet
,
Bablekou Zoe
,
Kazi Smaragda
,
Tsingilis Nikolaos
(2018)
.
Differences in vocabulary knowledge as a function of children’s oral comprehension performance in Greek: Α cross-sectional developmental study
.
American Journal of Psychology
.
Vol. 131 αρ.2 σ.211-223
.
(2017)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Bablekou Zoe
,
Chatzigeorgiadou Sofia
(2017)
.
Predictions of children’s reading comprehension from executive function measures: a longitudinal study
.
20th Conference of the European Society for Cognitive Psychology
.
Potsdam - Germany
.
Χατζηγεωργιάδου Σοφία
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2017)
.
Διαχρονική διερεύνηση της προβλεπτικής ικανότητας μετρήσεων της εργαζόμενης μνήμης και των επιτελικών λειτουργιών στην εκμάθηση της ανάγνωσης
.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bablekou Zoe
,
Kazi Smaragda
(2016)
.
Intellectual assessment of children and adolescents: The case of Greece
.
International Journal of School & Educational Psychology
.
τόμ.4 αρ.4 σ.225-230
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Bablekou Zoe
,
Kazi Smaragda
,
Chrysochoou Elisavet
,
Masoura Elvira
(2016)
.
Executive control operations and working metacognition in Greek-Albanian bilingual children
.
Bilingualism and executive functioning through the life-span: Evidence from behavioural measures and event-related brain potentials
.
Athens - Greece
.
(2015)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Bablekou Zoe
,
Chrysochoou Elisavet
,
Kazi Smaragda
,
Masoura Elvira
(2015)
.
Cognitive and Metacognitive Operations: Differentiation between Monolingual and Greek-Albanian Bilingual School Children
.
Bilingual Acquisition and Bilingual Education: Linguistic and Cognitive Effects
.
Thessaloniki - Greece
.
Bablekou Zoe
,
Chrysochoou Elisavet
,
Kazi Smaragda
,
Masoura Elvira
(2015)
.
Cognition and bilingualism: Working memory and executive control operations in Greek-Albanian bilinguals
.
The International Psychological Applications Conference and Trends
.
Ljubljana - Slovenia
.
(2014)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Bablekou Zoe
,
Chrysochoou E
,
Kazi S
,
Masoura Elvira
(2014)
.
Disentangling the relationship between bilingualism and the development of working memory and executive control in childhood
.
International Conference on Working Memory
.
Cambridge - UK
.
Chatzigeorgiadou S
,
Bablekou Zoe
(2014)
.
Relationships between working memory, cognitive processes, and executive functions in early childhood children: An exploratory study
.
International Conference on Working Memory
.
Cambridge - UK
.
Chrysochoou E
,
Bablekou Zoe
,
Kazi S
(2014)
.
Developmental effects on vocabulary knowledge in Greek skilled and less-skilled oral comprehenders
.
Developmental Section Annual Conference of the British Psychological Society
.
Amsterdam - Netherlands
.
Καζή Σμαράγδα
,
Μπαμπλέκου Ζωή
,
Ελισάβετ Χρυσοχόου
,
Μασούρα Ελβίρα
(2014)
.
Σχεδιασμός γνωστικής δράσης και εργαζόμενη μεταγνώση: Σύγκριση μεταξύ δίγλωσσων και μονόγλωσσων παιδιών
.
Ανα-στοχασμοί για την παιδική ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Μπαμπλέκου Ζωή
,
Χρυσοχόου Ελισάβετ
,
Καζή Σμαράγδα
,
Μασούρα Ελβίρα
(2014)
.
Εργαζόμενη μνήμη, γνωστική ενημέρωση, και σχέσεις τους με τη γλώσσα σε μονόγλωσσα και δίγλωσσα παιδιά σχολικής ηλικίας
.
Ανα-στοχασμοί για την παιδική ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Μπαμπλέκου Ζωή
,
Χρυσοχόου Ε
,
Καζή Σ
,
Μασούρα Ελβίρα
(2014)
.
Εργαζόμενη μνήμη, γνωστική ενημέρωση, και σχέσεις τους με τη γλώσσα σε μονόγλωσσα και δίγλωσσα παιδιά σχολικής ηλικίας
.
Ανα-στοχασμοί για την παιδική ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Χρυσοχόου Ελισάβετ
,
Καζή Σμαράγδα
,
Μπαμπλέκου Ζωή
,
Μασούρα Ελβίρα
(2014)
.
Η ανάπτυξη επιτελικών λειτουργιών σε μονόγλωσσα και δίγλωσσα παιδιά σχολικής ηλικίας
.
Ανα-στοχασμοί για την παιδική ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Cole Michael
,
Cole Sheila
,
Μπαμπλέκου Ζωή (επιμ.)
(2014)
.
Η ανάπτυξη των παιδιών: Γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη κατά τη νηπιακή και μέση παιδική ηλικία
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω, Γιώργιος Δαρδανός
.
Lightfoot C
,
Cole M
,
Cole S.R
,
Μπαμπλέκου Ζωή (επιμ.)
(2014)
.
Η Ανάπτυξη των Παιδιών
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chrysochoou Elisavet
,
Bablekou Zoe
,
Masoura Elvira
,
Tsingilis Nikolaos
(2013)
.
Working memory and vocabulary development in Greek preschool and primary school children
.
European Journal of Developmental Psychology
.
τόμ.10 αρ.4 σ.417-432
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Peristeri E
,
Tsimpli Ianthi-Maria
,
Bablekou Zoe
,
Chrysochoou E
(2013)
.
Verbal and non-verbal performance in an intellectually gifted and an Asperger’s Syndrome child: a profile comparison
.
21st International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(2012)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Χρυσοχόου Ε
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2012)
.
Γνώση λεξιλογίου στη σχολική ηλικία: προκαταρκτικά ευρήματα για τη σχέση της με την αναγνωστική ευχέρεια και την κατανόηση κειμένου
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας του Κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chrysochoou Elisavet
,
Bablekou Zoe
,
Tsingilis Nikolaos
(2011)
.
Working memory contributions to reading comprehension components in middle childhood children
.
American Journal of Psychology
.
τόμ.124 σ.275-289
.
Chrysochoou Elisavet
,
Bablekou Zoe
(2011)
.
Phonological loop and central executive contributions to the oral comprehension skills of 5.5 to 9.5 years old children
.
Applied Cognitive Psychology
.
τόμ. 25 αρ.4 σ. 576-583
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Μπαμπλέκου Ζωή
(2011)
.
Αναπαράσταση της γνώσης στα παιδιά: Η περίπτωση του πάρτι γενεθλίων
.
επιμ.
Χρυσαφίδης Κ
,
Σιβροπούλου Ε
.
Αρχές και Προοπτικές της Προσχολικής Εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
Αφοί Κυριακίδη
.
σ.123-151
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Bablekou Zoe
,
Chrysochoou Elisavet
,
Tsingilis Nikolaos
(2011)
.
Children's memory for scripts: Birthday party and playground visit
.
Paper presented at the 5th International Conference on Memory
.
York, England
.
Μπαμπλέκου Ζωή
(2011)
.
Εργαζόμενη και μακρόχρονη μνήμη
.
Μνήμη, Γλώσσα και Σκέψη: Λειτουργία και βελτίωσή τους
.
ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη
.
Without Type
Μπαμπλέκου Ζωή
(2011)
.
Γνωστική Ψυχολογία: Μοντέλα Μνήμης
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Chatzigeorgiadou S
,
Bablekou Zoe
(2010)
.
Acculturation of immigrant and repatriated students in Greek primary schools: Differences in feelings of loneliness, social dissatisfaction and self-concept
.
Proceedings of the 2nd EMUNI Research Souk Conference: Living together in the multi-cultural society
.
Thessaloniki, Greece
.
Thessaloniki
.
Chrysochoou E
,
Bablekou Zoe
,
Tsingilis Nikolaos
(2010)
.
When others fail to put themselves in my shoes: Factors accompanying language comprehension difficulties in primary school children
.
Proceedings of the 2nd EMUNI Research Souk Conference: Living together in the multi-cultural society
.
Thessaloniki, Greece
.
Chrysochoou Elisavet
,
Bablekou Zoe
,
Tsingilis Nikolaos
(2010)
.
When others fail to put themselves in my shoes: Factors accompanying language comprehension difficulties in primary school children
.
Proceedings of the 2nd EMUNI Research Souk Conference: Living together in the multi-cultural society
.
Thessaloniki - Greece
.
σ.1391-1403
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Chrysochoou E
,
Bablekou Zoe
,
Tsigillis N
(2010)
.
Working memory, vocabulary and reading fluency: Phonological loop and central executive contributions to children’s reading comprehension skills
.
Third International Conference “Children and Youth in Changing Societies”
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Chrysochoou E
,
Bablekou Zoe
,
Tsingilis Nikolaos
(2010)
.
Working memory, vocabulary and reading fluency: Phonological loop and central executive contributions to children’s reading comprehension skills
.
Paper presented at the 3rd International Conference "Children and Youth in Changing Societies"
.
Thessaloniki, Greece
.
Χρυσοχόου Ε
,
Μπαμπλέκου Ζωή
,
Μασούρα Ελβίρα
(2010)
.
Εργαζόμενη μνήμη και γνώση λεξιλογίου: η ανάπτυξη της σχέσης τους κατά την προσχολική και σχολική ηλικία
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας
.
Αλεξανδρούπολη, Ελλάδα
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bablekou Zoe
(2009)
.
Dominant and submissive language in children's conversational acts: A gender comparison
.
European Early Childhood Education Research Journal
.
τόμ.17 αρ.3 σ.283-296
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Bablekou Zoe
(2009)
.
Nous: Cognitive models of working memory
.
Cognitive and Emotional Processes in Web-based Education
.
Επιμέλεια:Mourlas, C., Tsianos, N., & Germanakos, P
.
σ.86-109
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Χρυσοχόου Ε
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2008)
.
Πρόβλεψη της προφορικής κατανόησης κειμένου από μετρήσεις της εργαζόμενης μνήμης στην προσχολική και σχολική ηλικία
.
Νόησις
.
τόμ.4 σ.31-50
.
Χρυσοχόου Ελισάβετ
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2008)
.
Πρόβλεψη της προφορικής κατανόησης κειμένου από μετρήσεις της εργαζόμενης μνήμης στην προσχολική και σχολική ηλικία
.
Νόησις (Θεματικό Τεύχος: Γνωστική Ανάπτυξη)
.
τόμ.4 σ.31-50
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Μπαμπλέκου Ζωή (επιμ.)
,
Μασούρα Ελβίρα (επιμ.)
,
Αϊδίνης Αθανάσιος (επιμ.)
,
Πρωτόπαπας Α. (επιμ.)
(2008)
.
Βιβλίο Περιλήψεων του 2ου Συνεδρίου Γνωστικής Ψυχολογίας, του Κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ
.
Αλεξανδρούπολη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Επίκεντρο
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μασούρα Ελβίρα
,
Gathercole S. E
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2006)
.
Η εμπλοκή της εργαζόμενης μνήμης σε έργα εκμάθησης νέων λέξεων: διερεύνηση σε μικρά παιδιά
.
Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος
.
τόμ.4 σ.σ.43-65
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Chrysochoou E
,
Bablekou Zoe
,
Efklides Anastasia
(2006)
.
Factors affecting working memory contributions to text comprehension: Evidence from a study with young children
.
3rd European Working Memory Symposium
.
Genova, Italy
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Μασούρα Ελβίρα
,
Gathercole S. E
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2004)
.
Η συμβολή της φωνολογικής βραχύχρονης μνήμης στην απόκτηση λεξιλογίου
.
Ψυχολογία
.
τόμ.11 αρ.3 σ.341-355
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Χρυσοχόου Ελισάβετ
,
Μπαμπλέκου Ζωή
(2004)
.
Εργαζόμενη μνήμη και οι σχέσεις της με την ακουστική κατανόηση κειμένου και τη δημιουργία συμπερασμών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: Μία πιλοτική μελέτη
.
Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου Γνωστικής Ψυχολογίας, “Η Γνωστική Ψυχολογία σήμερα: Γέφυρες για τη μελέτη της Νόησης”
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kargopoulos Filippos
,
Bablekou Zoe
,
Gonida Sofia-Eleftheria
,
Kioseoglou Grigorios
(2003)
.
Effects of face and name presentation on memory for associated verbal descriptors
.
The American Journal of Psychology
.
τόμ.116 σ.415-430
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Μπαμπλέκου Ζωή
(2003)
.
Η Ανάπτυξη της Μνήμης: Γνωστική Διαδρομή στην Παιδική Ηλικία
.
Αθήνα
.
τυπωθήτω- Γ. & Κ. Δαρδανός
.
Ενημερώθηκε: 2021-10-11