Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Δημήτριος Γερμανός
Καθηγητής (Retired), Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310995006
german@nured.auth.gr
http://www.nured.auth.gr/dp7nured/?q=el/userprofile/35
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ: ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Αρχιτεκτονική και οικοδόμηση
Κοινωνική Ψυχολογία του Χώρου
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1973
ΠΤΥΧΙΟ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ
ΑΠΘ
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1976
Maîtrise
Arts Plastiques et Sciences de l' Art
Université de Paris 1 – Panthéon-Sorbonne
Γαλλία
Esthétique et Sciences de l’Art
1977
D.E.A .(Diplôme d’Etudes Approfondies)
Centre d’Ethnologie Sociale et de Psychosociologie
École des Hautes Études en Sciences Sociales
Γαλλία
Transformations sociales et processus psychosociaux (recherches interdisciplinaires)
Διδακτορικό Δίπλωμα
1982
Doctorat de 3me cycle
Centre d’Ethnologie Sociale et de Psychosociologie
École des Hautes Études en Sciences Sociales
Γαλλία
(Relation enfant-espace en milieu éducatif)
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2018–19
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ζ.1.255
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
Ζ.1.256
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ
ΕΠ.2.042
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ"
ΑΚΟ.003
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Λιαπη Μαριανθη. Η ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κατσαπη Ροδεα. Η ΣΧΕΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΠΩΝ" ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Μπουγιουκλη Πολυξενη. Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ.
Κλημανογλου Σοφια. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2017–2018
Πολυζοπούλου Αθανασία. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟΤΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
Χατζηιωαννίδου Παρασκευή. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Κοντοζίδου Κωνσταντίνα. ΟΔΗΓΟΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ
2016–2017
Ροηλιδου Κυριακη. Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Σεξτου Θεοδωρα. Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2014–2015
Ζησοπουλου Ελενη. Ο ΧΩΡΟΣ ΩΣ ΥΛΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ : ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Δαδουλιδου Παρασκευη. Η ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ Σ’ ΕΝΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Βραχνου Ευτυχια. Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΧΩΡΟΥ
Μαυροματη Δεσποινα. Ο ΧΩΡΟΣ ΩΣ ΥΛΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ: Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Βουρα Τσερκη Ναταλια Εβελιν. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Τσετσελιδου Αργυρω. ΣΧΕΣΕΙΣ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
2013–2014
Σιδερη Παρασκευη. "ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ"
Γκλουμπου Αλεξανδρα. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2012–2013
Ξενου Αρετη. "ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥΣ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ"
Δαδουλιδου Παρασκευη. ΣΥΓΡΟΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
Κηποπουλου Παρασκευη. "Η ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ"
2011–2012
Αρβανιτη Ιωαννα. "Η σχολική βιβλιοθήκη ως παράγοντας της δυναμικής του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος :Χώρος και Εκπαιδευτική Διαδικασία"
2010–2011
Κλιαπης Πετρος. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
2000–2001
Δημητριαδου Αικατερινη. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
1997–1998
Μποτσογλου Καφενια. ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1996–1997
Ταμουτσελη Κωνσταντια. ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΠΙΟ-ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
1991–1992
Τζεκακη Μαριαννα. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Διευθυντής, Τομέας Παιδαγωγικής
2
2006
2009
Head, Τμήμα
3
2006
2009
Διευθυντής, Τομέας Αισθητικής Παιδείας
4
2002
2005
Διευθυντής, Τομέας Παιδαγωγικής
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2006
2009
Μέλος, Σύγκλητος
Ερευνητικά Έργα
2014–2015
Συνέδριο: Συμπόσιο με Διεθνή Συμμετοχή: "Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή"
2014–2015
Συνέδριο: "Διεπιστημονικό Συμπόσιο με Διεθνή Συμμετοχή: "Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης: Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή""
2011–2014
Αξιοποίηση αποτελεσματων έρευνας στον τομέα του εσωτερικού και εξωτερικού σχολικού χώρου
2011–2011
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον πιλοτικό ανασχεδιασμό και παιδαγωγική αναβάθμιση των εσωτερικών και υπαίθριων χώρων των εγκαταστάσεων του νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου των "Εκπαιδευτηρίων Καντά",με αρχιτεκτονικά,παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια
2010–2010
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον πιλοτικό ανασχεδιασμό και παιδαγωγική αναβάθμιση των εσωτερικών και υπαίθριων χώρων των "Πρότυπων Εκπαιδευτηρίων-Ευρωπαική Παιδεία, με αρχιτεκτονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια"
2010–2010
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον πιλοτικό ανασχεδιασμό και παιδαγωγική διαβάθμιση των υφιστάμενων εσωτερικών χώρων σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Συκεών με αρχιτεκτιονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια
2009–2010
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για επέκταση και αναβάθμιση των υφιστάμενων χώρων του Δημοτικού Σχολείου Οίας, με την εφαρμογή της μεθοδολογίας ανασχεδιασμού υφιστάμενων σχολικών χώρων με αρχιτεκτονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια, και έρευνα των στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
2008–2009
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για την υλοποίηση των κατευθύνσεων το έργου 81433
2008–2008
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον ανασχεδιασμό υφιστάμενων σχολικών χώρων του 3ου-6ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Συκεών με αρχιτεκτονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια και έρευνα των στάσεων των εκπαιδευτικών του ιδίου σχολείου σχετικά με τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
2006–2006
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για την αναβάθμιση και την επέκταση χώρων του Δημοτικού σχολείου Οίας , με την εφαρμογή της μεθοδολογίας ανασχεδιασμού υφιστάμενων σχολικών χώρων με αρχιτεκτονικά ,παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια , κια έρευνα των στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται στο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
2004–2008
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον ανασχεδιασμό υφιστάμενων σχολικών χώρων του Δήμου Συκεών με αρχιτεκτονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια και έρευνα των στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
2003–2004
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον ανασχεδιασμό υφιστάμενων σχολικών χώρων του Δήμου Καλαμαριάς, με αρχιτεκτονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια και έρευνα των στάσεων των εκπαιδευτών σχετικά με τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
2003–2004
Εκπόνηση ερευνητκών εφαρμογών για την αναδιάταξη υφιστάμενων σχολικών χώρων του Δήμου Μακεδνών, με αρχιτεκτονικά, παιδαγωγικά και ψυχοκοινωνικά κριτήρια
2003–2003
Συνέδριο: "Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία"
2002–2003
Παιδαγωγικός ανασχεδιασμός του χώρου στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης
2002–2004
Παιδαγωγικός σχεδιασμός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος σε εσωτερικό και υπαίθριο χώρο
2002–2004
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών σε σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους οργάνωσης και αξιοποίησης του σχολικού περιβάλλοντος
2001–2004
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2000–2001
Σύγχρονες προσεγγίσεις στην ομαδοκεντρική διδασκαλία: εμπειρίες και τάσεις
1998–
Διερεύνηση των συνθηκών χώρου και δραστηριοτήτων για τη δημιουργία εκπαιδευτικού μουσείου στη Σίνδο
1997–
Διερεύνηση της Παιδαγωγικής και Πολιτισμικής Ποιότητας των χώρων που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων 4443/96 και 4530/96 του ΑΠΘ
1997–
Παιδαγωγικός σχεδιασμός και κατασκευή εκπαιδευτικού πακέτου πληροφόρησης και κατάρτισης για παλιννοστούντες ομογενείς με ειδικές μορφωτικές και γλωσσικές ανάγκες
1997–
Παιδαγωγικός σχεδιασμός και κατασκευή εκπαιδευτικού πακέτου για επαγγελματική εξειδίκευση εργαζομένων σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις
1996–
Σχεδιασμός και κατασκευή εκπαιδευτικού πακέτου για επαγγελματική εξειδίκευση νέων ανέργων αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
1996–
Διαμόρφωση Δικτύου Υπαίθριων Χώρων Δημιουργικής Απασχόλησης και Αναψυχής στην Κοινότητα Μαυροχωρίου
1996–
Παιδαγωγική οργάνωση του χώρου και σχεδιασμός επίπλων για εκπαιδευτική οργάνωση των υπαίθριων χώρων στο νηπιαγωγείο Μαυροχωρίου
1996–
Διαμόρφωση Δικτύου Υπαίθριων Χώρων Δημιουργικής Απασχόλησης και Αναψυχής στην Κοινότητα Χαλκηδόνας
Σύνδεση με την Κοινωνία
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2011
–2011
Εκπόνηση ερευνητικών εφαρμογών για τον πιλοτικό ανασχεδιασμό και παιδαγωγική αναβάθμιση των εσωτερικών και υπαίθριων χώρων (...)
.
Εκπαιδευτήρια "Καντά"
.
2011-05-18
.
2011-09-15
.
Δημοσιεύσεις
2015
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γερμανός Δημήτριος
(2015)
.
Παιδαγωγικός ανασχεδιασμός του σχολικού χώρου: Μια προσέγγιση της αναβάθμισης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος μέσα από την αλλαγή της σχέσης του παιδιού με το χώρο
.
Αρχιτεκτονικές & εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για τη δημιουργία τόπων μάθησης στο Νηπιαγωγείο
.
Επιμέλεια:Γουργιώτου, Ε., Ουγγρίνης, Κ.Α
.
Αθήνα
.
Δίσιγμα
.
σ.45-58
.
Γερμανός Δημήτριος
(2015)
.
Ανθρωποκεντρική προσέγγιση του χώρου
.
Πολιτισμός/ Ειδική Αγωγή
.
Επιμέλεια:Αργυρόπουλος, Β., Χαμονικολάου, Χ., Κανάρη, Χ
.
σ.292-300
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Germanos Dimitrios
(2015)
.
The Place as factor of the pedagogical quality of place
.
Places for Learning Experiences. Think, Make, Change
.
Places for Learning Experiences. Think, Make, Change
.
Aristotle University of Thessaloniki, Thessaloniki - Greece
.
σ.46-55
.
2014
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γερμανός Δημήτριος
(2014)
.
Αναμορφώνοντας το σχολικό χώρο: Από τον χώρο των κανονισμών, στο χώρο για το παιδί
.
Αναστοχασμοί για την παιδική ηλικία
.
Αναστοχασμοί για την παιδική ηλικία
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
αρ.448-467
.
2013
Άρθρο σε Περιοδικό
Γερμανός Δημήτριος
(2013)
.
Οι εκπαιδευτικοί διαχειρίζονται την αλλαγή στη σχολική τάξη: Σχέση έρευνας, επιμόρφωσης και πειραματικών παρεμβάσεων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
.
Επιστημονική Επετηρίδα ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
.
αρ.24 σ.34-67
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γερμανός Δημήτριος
(2013)
.
Χώρος και Επίπλωση
.
Κλίμακα Αξιολόγησης Περιβάλλοντος Προσχολικής Εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Μπότσογλου Καφένια, Κακανά Δόμνα-Μίκα
.
σ.18-32
.
2011
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γερμανός Δημήτριος
(2011)
.
Ο χώρος ως παράγοντας αναβάθμισης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο Νηπιαγωγείο
.
Αρχές και προοπτικές της προσχολικής εκπαίδευσης: Τιμητικός τόμος για την Ε. Κουτσουβάνου
.
Επιμέλεια:Χρυσαφίδης, Κ., Σιβροπούλου, Ρ
.
σ.23-44
.
2010
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γερμανός Δημήτριος
(2010)
.
Ο «παιδαγωγικός ανασχεδιασμός του σχολικού χώρου»: μια μέθοδος αναβάθμισης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, μέσα από αλλαγές στο χώρο
.
Πρακτικά επιστημονικών εκδηλώσεων του ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ, 2007-09
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
σ.21-54
.
Μήτσικα Μ
,
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Καρακίτσιος Ανδρέας
(2010)
.
Αναπαραστάσεις τρέλας στο ελληνικό διήγημα
.
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
(eds) Γερμανός Δημήτριος, Κανατσούλη, Μελπομένη
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
σ.213-239
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Κανατσούλη Μένη (επιμ.)
,
Γερμανός Δ
,
Κανατσούλη Μ
(2010)
.
ΤΕΠΑΕ 09, Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
Θεσσαλονίκη
.
University Press Studio και Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γερμανός Δημήτριος
(2010)
.
Το Μουσείο ‘πάει σχολείο’
.
Μουσεία και εκπαίδευση
.
Μουσεία και εκπαίδευση - γενικός απολογισμός, κριτική αποτίμηση και προοπτικές
.
Ελλάδα - Βόλος
.
σ.287-297
.
2009
Άρθρο σε Περιοδικό
Germanos Dimitrios
(2009)
.
Le réaménagement éducatif de l’espace scolaire, moyen de transition de la classe traditionnelle vers une classe coopérative et multiculturelle
.
Synergies/ Sud-est européen
.
αρ.2 σ.85-101
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Germanos Dimitrios
,
Gavrilidis-Spiridis Sofia
,
Arvaniti Ioanna
(2009)
.
School creates its own library: A case study
.
School Libraries in the Picture. Proceedings of the 38th Annual Conference of the International Association of School Librarianship (IASL)
.
38th Annual Conference, International Conference of School Librarianship: School Libraries in the Picture - Preparing Pupils for the Future
.
Italy - Padova
.
Ενημερώθηκε: 2018-09-23